Mailaj me NA KLIK

Čekanje.

četvrtak, 02.12.2004.

Čekala si moj novi post.
Svaku slobodnu minutu sjela bi za kompjuter i maštala uz moje priče.
Zamišljala si savršenog ljubavnika,Apolona,Dick Longa i ine ikone ljubavi i erotike,žestokog sexa..
I čekala si novu dozu..
Vrijeme je sporo prolazilo.
Želja je rasla..osjećala si je u trbuhu,spuštala se niže...U prepone...Milovala te je i vlažila...grijala do usijanja...
Prstom si provjerila vlažnost...bila si meka i podatna za mene...
Zamišljala si kako te zaustavljam na cesti i bez riječi uzimam za ruku i vodim u prvi haustor,u obližnji hotel,u šumu,zamišljala si sex u toaletu restorana,liftu...
Dražila si se sve više u nadi da ću se pojaviti s tom pričom i da ću ući u tebe željnu...
Želiš mi se podati u priči,želiš da te otmem i odvedem u tamnicu u kojoj ću bičevati tvoju pohotu silom strasti koja nastaje kad te uzimam u svoj svojoj veličini,snazi,dugotrajno,zauvijek ostavljajući trag u tvojim maštanjima dokazom o svom postojanju.
Diraj se,raširi još malo noge,ispruži stopalo prema meni,daj da ga ližem...

Ja sam tu...osjeti moj pogled i toplinu koju ti dajem.
Gledam te u oči,moje ruke su na tvojim koljenima,povlačim te prema sebi..
Na sebe.
Divljaj...Spreman sam na sve tvoje dosad planirane napade...Ti ćeš prva klonuti..Vrisak na vrhuncu će te odati...

Polizala si svoj prst.

S blaženim izrazom na licu,tragovima zuba na ramenu..

Vidiš da sam bio tu..
Čekaj me.

Opet ću doći.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.