ponedjeljak, 13.08.2007.

Oprostite, Vaši zubi su na mome vratu










Ne palite svijetlo
ponekad volim sama
drhtati u mraku
Uživati u trenutku
Upijati mjesečinu
Kad već u životu
Izvučem najkraću slamku

Zašto svi ko topovi spavaju
Iako uznemireni psi
Kroz noć laju
Prepoznajem u vrtu
Krvi žednu siluetu
Usred mraka
gledaju me oči
u mjesečevom sjaju

Nikakve koristi
Od zidnog raspela
Češnjak u bočici
kao začin za stotinu jela
Ili kanadska šindra
Umjesto glogova kolca
A za srebrne metke
Ionako nemam novca

Mogu se prepustiti samo
Šarmu
Divljeg pogleda
i feromona
što osvaja u vampirskom stilu
Bez debilnih upadica
Kao kod birtijaških morona

Jedna prava riječ
taj pogled oči u oči
i taj seksi smiješak
i ja sam spremna
o uzmi me
kralju noći

Učini me vječno tvojom
Jer ne želim kraj,
neka ovo bude tek početak
Reci mi da nisam
Samo tvoj Fast food curetak
Osjećaš li mi srce
otkucava ponoć
Lupa kao teška kazaljka
Na zidnome satu

Oprostite,
Vaši zubi su na mome vratu


- 04:00 - reci! (23) - Materijaliziraj ! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.