ponedjeljak, 17.07.2006.

Beta testament










To je moj život, nije baš neki
Znam
Ali to je jedini koji imam
I to su moje sitne laži
Nisu baš neke
Znam
Ali me upotpunjuju
I ponekad znaju savršeno sjest'
Nisam klon društva
ne dijelim vašu
kolektivnu svijest
jebe mi se za nasilnu ljepotu
moja oseka vaša je plima
uvijek
radije ću reći
Toshya nego Angelina
Sretna sam s time što imam
Ne žalim za glamurom i vrhom
Ne patim za materijalizmom bez duše
Manje je ponekad više
Na kraju sve se svodi na isto
Nad svima isti
otkucavaju sati
Nad svima se isto
Njihalo njiše
U podzemlju ionako drugačiji
Vjetar puše
u grob ništa ponijeti ne možeš
kad zakoračiš važno je samo
koliko
čiste si duše

To je moj život, nije baš neki
Znam
Ali je moj


- 14:20 - reci! (23) - Materijaliziraj ! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.