četvrtak, 18.11.2004.

Autonomia

Namijenio si mi
Maleni zlatni okov
da ga nosim na prstu
Kao dokaz
da sam tvoja

Namijenio si mi
Bijelu dugačku haljinu
I bijeli veo
Da pred svima kažem
DA, ja sam tvoja

Dosadnu pijanu zabavu
Sa pripitim kumovima
I svojom rodbinom
Sa lažnim osmjesima
Da im svima pokažeš
da sam tvoja

sve si sredio
sve organizirao
sve dogovorio
i onda mi rekao
da i ja znam
da sam tvoja

A ja
Ja sam izabrala
Baš neki dan
Seks bez obaveza
Sa tvojim slatkim
mlađim bratom
i baš jučer
vruće se mazila
sa tvojom sestrom

probudila me ujutro
poljupcima
i ispratila do aviona
mahala mi
dok sam polijetala
iz tvoga grada
i u zraku shvatila
da sam kao ptica
slobodna
i samo svoja

- 02:28 - reci! (23) - Materijaliziraj ! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.