utorak, 12.10.2004.

Kindness of a stranger on the route 666

Trebala sam samo prijevoz
I trudila se biti ljubazna
Slušala narodnjake iz tvog kazetofona
I nijemo se smješkala

Trebala sam samo prijevoz
I trudila se biti ljubazna
Pravila sam se da ne vidim
Da namještaš retrovizor
Kako bi mi pogledom zavirio
Između nogu

Trebala sam samo prijevoz
I trudila se biti ljubazna
Pa sam pristala, da uz piće
Odmorimo na pola puta
U pustom odmorištu
I trudila se biti ljubazna

Trebala sam samo prijevoz
I trudila se biti ljubazna
Sa smiješkom odbacivala san tvoje nabacivanje
Nakrcala te pričama o kršnome dečku
koji me čeka na kraju puta

Trebala sam samo prijevoz
I trudila se biti ljubazna
Ali i glupa i neoprezna
Nisam primijetila kako vadiš skakavac
kada si me srušio na travu
Prislonio nož na grlo
I počeo mi trgati suknju

Trebala sam samo prijevoz
I trudila se biti ljubazna
Ali ne toliko da ti dozvolim
Da otkopčanim šlicom
Prodreš do mojih gaćica

Još uvijek trebam prijevoz
I znam se brinuti o sebi
Cijela doza suzavca i snažni udarac u prepone
Osigurali su mi ključeve tvoga auta.

Trebala sam samo prijevoz
I trudila se biti ljubazna
Ljubazno su brisači sastrugali
tvoju krv sa vjetrobrana
I kada si pokušao spriječit me
I kad si odskočio sa haube
Svoga bijelog golfa
i kada sam još jednom
prošla njime po tebi
ja ljubazna i nasmiješena sam bila

Izbacila sam tvoje kazete iz auta
vratila se na glavu autocestu
i ljubazno ti mahnula

Sorry,
Trebala sam samo prijevoz
I trudila se biti ljubazna
jer dug je put preamnom...

- 17:09 - reci! (15) - Materijaliziraj ! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.