utorak, 31.10.2017.

Početak faks ili početak pakla?

Svašta sam očekivala o fakulteta, ali da će mi se svidjeti ići na predavanja i da mi neće biti toliki problem živjeti sam (nije loše, ali bilo bi mi bolje da imam nekog) nisam!thumbup

Znam da nisam napisala post prvi tjedan, ali sad ću vam zadnja tri tjedna opisati u jednom postu.blabla

Prvi dan sam se užasno bojala svega. U 10 smo imali predavanje za brucoše, pa sam sa DV-om otišla na predavanje. Tamo smo dobili torbe, brošure s popisom stvari koje možemo napraviti u orijentacijskom tjednu, kalendar i kemijsku sa logom fakulteta.sretan Nakon toga, ja sam otišla na radionicu jezika kako bi vidjela koji jezik moram odabrati. Nakon tog sam otišla u dvoranu u kojoj su brucošima pomagali da se upišu. Imali smo sastanak s profesorima, pa smo upoznali sve profesore i malo su nam više rekli što nas čeka kroz slijedeće 3 godine.yes

Drugi dan sam otišla na školski zbor čuti što oni imaju za reći brucošima. Nakon toga sam išla podići iksicu i čekajući slijedeće predavanje od zdravstvu, upoznala sam jednu curu koja je išla na isto predavanje. Nakon toga sam trebala ići do dvorane u kojem trebamo imati tjelesni, ali nisam stigla, jer sam se zapričala s curom, pa sam otišla doma.yes
U utorak sam već došla doma, jer nismo trebali biti cijeli tjedan na svim predavanjima, samo na onima na kojima smo htjeli biti.smijeh

Prvi tjedan predavanja su bila uvodna i skoro svi su nas puštali. Upoznala sam dvije cure MZ i TČ s kojima sam se konstantno družila. Išli bi na ručkove i kave svaki dan.njami

Drugi tjedan je već počelo nešto, ali ništa što bi već trebala početi učiti. Čak sam otišla i ranije taj tjedan (već u srijedu) jer ja imam predavanja do četvrtka, ali ovaj četvrtak je bio dan fakultetasmijeh, pa nismo imali predavanja. Upoznala sam još dvije jako drage cure ES i KK s kojima sam zajedno (i MZ i TČ isto) u grupi za seminarski.sretan

Što se tiče tjelesnog koji mi je obavezan uzela sam ples, pa sad uživam na svakom satu jer radim nešto što mi se sviđa i što volim.cerek

Izborne predmete sam uzela na drugom odjelu i to odjelu arheologije.yes Nisu loši predmeti i profesori, ali često ih nemam na predavanjima, jer su na terenu i nisu susretljivi sa materijalom iz kojeg trebamo učiti. Valjda će biti bolje, ali sve ću vidjeti.rolleyes

I dobila sam mentora istog kao i TČ, pa smo prošli tjedan otišle s njim na kavu.party Dečko je stvarno drag. Rekao nam je da ovo uopće nije težak studij, ali da samo pazimo na ocjene jer će nam trebati na diplomskom zbog biranja smjera.
Usput, dala sam mu svoju adresu bloga, jer su se svidio dizajn koji sam napravila, pa ne smijem pisati ništa loše, jer će možda to vidjeti.smijeh

Imala sam i prvi predkolokvij drugi tjedan faks.dead Bilo je u pitanju znanje iz područja worda. Nije bilo teško, ali rekli su nam za njega 3 dana prije. Naravno, ja sam digla paniku, ali sve je dobro prošlo sa samo jednom greškom.thumbup

Osim što se družim s ljudima s kojima sam na predavanju ili na istom smjeru, družim se i sa DV i LL (curama s kojima sam uvijek išla van). Nisam zanemarila stare "prijatelje" zbog novih.yes

Vidjela sam se i jedan dan s VP, jer joj je bio rođendan, pa je došla do mene kako bi vidjela stan.party
Također, vidjela sam se sa AMŽ kad je dolazila kući iz Rijeke, pa je i ona vidjela moj stan, ali nažalost samo na kratko.tuzan
I jednom prilikom sam srela MS i njezinu sestru i trebale smo se naći kasnije, ali na kraju nismo. Svejedno mi je drago da sam ih vidjela.yes

Osim po Zg-u, vidjela sam se s ljudima i u Pt i Sk.
Kada je JJ napokon došao iz Pl, DV, on i ja smo išli van.party Prošli put je njima bilo dobro u Cubanu, pa smo išli tamo. Nije bilo loše, ali narodnjaci...rolleyes

Išla sam i MŽ-u rođendansku proslavu 29. 10. Tamo je bilo nekolicina ljudi tj. nas 6. Najeli smo se i napili, a torta je bila prekrasna, ali i ukusna.njami Igrali smo društvene igre kao Uno i uživali u dobrom društvu i hrani.party
Nažalost, MŽ više ne piše postove, ali nadam se da će je ovo potaknuti da počne opet pisati, pa ako imate vremena i volje pogledajte njezin blog kao Male Buntovnice :).sretan

Napokon sam vidjela i SR. Ona je otišla u Pl još krajem 9. mjeseca i tek je sad došla (bila je ona jedan vikend prije, ali nismo se uspjele vidjeti). Drago mi ju je bilo opet vidjeti, jer nismo dosta dugo tako otišle prošetati i popričati, jer nema vremena kad ima dečka, ali dobro.thumbup

Uskoro sad dolaze kolokviji, ali i info gamer, stoga se moram početi ranije spremati za kolokvije kako bi onda tjedan kad je Info gamer mogla provesti malo duže vrijeme tamo, a manje za skriptom ili knjigom.smijeh
Nadam se da i vam nije loše na faksu/školi ili s djecom. Pišite mi u komentare.yes

Čujemo se uskoro u novom postu krajem ovog mjeseca kad prođu kolokviji i info gamer!smijeh
Do tada, uživajte i pusa!kiss





P.S. This two pictures are from my dear gaming friend JF (known as 2K on my blog).sretan He is really a great photographer and I want to encourage him a little. This part is writen in english because of him! Just keep up with the great work, my Mercy.thumbup



21:14 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.