nedjelja, 17.09.2017.

Zadnjih mjesec dana mog života

Ovaj naslov se može pročitati na dva načina: Što sam radila zadnjih mjesec dana ili Moji posljednji mjesec života (umiranje).dead
Ostalo mi je još dva tjedna prije početka fakulteta i u zadnje vrijeme se dosta družim s "prijateljima" (nisu svi oni prijatelji).yes

Započeti ću sa svojim planiram putom u Zagreb (8.9.2017.). Dogovorila sam se sa SR i DV da odemo u Zagreb.sretan
Trebali smo ići busom i već smo na početku imali problema. Bus nije prolazio kraj DV-ne stanice, nego je išao drugim putem, te je ona morala ići sama u drugom busu.bang Kad je ona također došla na kolodvor, krenule smo zajedno prema Importanneu. Cure su išle gledati neke cipele tj. SR je išla gledati cipele, pa je nagovorila i DV da sebi kupi neke.thumbup Poslije smo otišle nešto pojesti i malo prošetati dok smo čekali SR-inog dečka da joj javi kad i gdje se trebaju naći. Išli smo samo po poznatim mjestima (trgovi, parkovi) da se ne izgubimo.smijeh
Inače se ne slanazim baš dobro po Zagrebu, ali ovaj put sam zapamtila put od Trga Bana J. Jelačića do autobusnog kolodvora i to od prve.smijeh Mogu vam reći da sam jako ponosna na sebe. Možda uspijem zapamtiti i svoj budući Zagrebački trokut (stan, faks, menza).yes
Kad sam se vratila kući, išla sam na rođendan. Mirno društvo, razgovor i uživancija.party

"Zašto sam ja kupila cipele?" - DV smijeh

Trebali smo ići tu subotu van, ali nismo se uspjeli dogovoriti, pa smo onda dan poslije u nedjelju (10.9.2017.) DV, JJ i ja otišli na kavu.party Družili smo se dobrih 3 sata, a onda poslije smo JJ i ja otišli na burek i šetati.njami

Jedan dan (13.9.2017.) sam se vidjela i s MS, koju jako dugo nisam vidjela jer je stalno s dečkom, pa nema vremena za prijatelje.yes Dečko joj sad ide u školu, pa onda ima vremena za druženje.sretan

AMŽ se vratila sa sezone početkom 9. mjeseca, pa smo se našle na kavi jedan dan (14.9.2017.). Njezin rođendan je bio u 4. mjesecu, a moj u 6. mjesecu, pa smo tek sada jedna drugoj dali poklone.party Bilo mi ju je tako drago vidjeti.cerek

U subotu (16.9.2017.) smo DV, JJ, AMŽ, dvije njezine prijateljice i ja izašli u grad.party Išli smo u neki novi kafić po imenu Meandar. Nije bilo loše, ali ja još uvijek ne volim narodnjake.nono U početku smo stajali, ali imali smo puno stvari, pa smo radije sjeli, a onda sam ih ja morala potaknuti na plesanje.yes Cure (AMŽ i njezine prijateljice) su otišle ranije, a DV, JJ i ja smo otišli još okolo, ali počela je kiša, pa smo rađe otišli doma prije nego smo pokisli.thumbup

Mi plešemo!!smijeh

Što se tiće faksa, sve je bliže i sve me je više strah.eek Još uvijek mi se ništa od toga ne sviđa (živjeti sam u drugom gradu, ići na faks i ostala sranja). Nadam se da ću se priviknuti na to brzo, ali za sad me to sve plaši.cry

Nadam se da ste vi imali ugodno ljeto i ovu prvo polovicu kišnog Rujna.thumbup
Uživajte!smijeh
Pozdravwave i pusa!!kiss



21:21 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.