nedjelja, 08.01.2017.

Prvi ove godine

Mogu vam reći da mi je nova godina počela odlično, ali vidjeti ćemo kako će završiti.thumbup Za sada je sve dobro, dok su praznici, ali za mene praznici završavaju danas. Od sutra krećem na pripreme za maturu i pripreme za natjecanje koje je krajem ovog mjeseca.eek Svi mi držite fige, jer me je jako strah natjecanja, iako je to samo školsko.lud

I tako sam uživala u druženju s ljudima zadnjih tjedan dana krenuvši od ponedjeljka (2.1.2017.) kada sam se vidjela sa MŽ.yes Zvala me na kolače, koje naravno nisam mogla odbiti.njami Družile smo se pričajući o dočeku nove godine pošto nismo dočekale zajedno kao prije. 2 sata nam je trebala da sve to ispričamo.blabla

U utorak (3.1.2017.) sam dobila poziv od prijateljice VM i zvala me kako bi me pitala hoću li s njom ići šetati. Naravno da sam pristala, još je snijeg pao.cerek Šetali smo po brdima koji su više od moje kuće. Bilo je jako zabavno. Trebale bi to ponoviti još koji put.yes Bilo je jako hladno, pa smo našu šetnju završile kod mene na čaj.party

Snježna avantura.cerek

U srijedu (4.1.2017.) sam trebala ići kupiti pokaz zbog priprema cijeli slijedeći tjedan. Tako da sam po snijegu sa MŽ išla hodati sat vremena.smijeh Još smo se našle sa VP koja je isto trebala kupiti pokaz. VP i ja smo trebale ići u Sk jer smo se trebale naći sa profesoricom zbog priprema za natjecanje koje je krajem ovog mjeseca (već sam ga spomenula u početku).sretan Nakon 2 sata učenja, VP i ja smo završile u kafiću na vrućoj čokoladu, a ona na gemištu.party Ludi dan vani na snijegu.

U četvrtak (5.1.2017.) sam išla prvi put na klizanje ove godine. Išla sam sa MŽ i VP.yes Malo sam klizala s jednom, malo sa drugom i malo sama. Nisu htjele zajedno klizati, jer i nisu baš tako najbolje prijateljice, ali mogle su barem probati. Nije moja stvar da se miješam.namcor
Poslije klizanja sam s njima išla do pekare, a i do Locca sa MŽ. Ja sam bila vrću čokoladu, a ona je voćni čaj.party

Moje zelene hlače frcaju.cerek

U petak (6.1.2017.) sam bila kod DV. Ona je danas (nedjelja) otišla nazad na faks.eek To je bio zadnji dan da smo se vidjele. Ja sam bila cijelo društvo hoćemo se vidjeti prije nego što DV, LP i SR odu, ali nisu mogli, pa sam se vidjele samo DV i ja.thumbup Pošto je od dočeka ostala jedna cijela votka, a ona inače pije votku, pa sam joj ju donijela.thumbup Ja ne pijem alkohol, a ni moji to ne piju, pa bi bezveze bila kod mene.
Kod DV smo igrali društvene igre i pričale smo, čak smo i zvali ljude (JJ se tu može naći).smijeh Kasnije se ona trebala spremati za drugi dogovor, a ja sam trebala ići na bus, ali me je na kraju povezao njezin prijatelj s kojim se trebao naći.sretan

Naš slogan.cerek

I tako mi je završio tjedan. Uživala sam u druženju sa prijateljima, a slijedeći tjedan mi "počinje škola" tj. sve ove pripreme će me ubiti, ali šta se moram, mora se.zijev

Čitamo se u slijedećem postu, gdje ću vam javiti kako napreduju pripreme i za maturu i za natjecanje. A imam i par dogovora za ovaj tjedan, pa neću biti sve o školi.thumbup
Uživajte i pozdrav!kiss



20:29 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.