nedjelja, 10.07.2016.

4. tjedan praznika

Već je prošlo mjesec dana od dana kad je škola završila.eek Vrijeme tako brzo prolazi kad se zabavljašparty, barem tako kažu.smijeh

I tako mi je i ovaj tjedan bio jako zanimljiv.yes
U ponedjeljak (4.7.2016.) sam počela sa dramom.dead Imala sam dogovor sa MŽ da joj dođem na noktethumbup, trebala je i SR ići samnom, ali mislim da MŽ nije htjela da i ona dođe, pa nije došla.eek Napravila mi je ružičaste nokte i na prstenjaku je bijela podloga sa crnim točkama i ružičastim srcima.yes Kad mi je završavala nokte, VP je svratila kako bi ostavila bicikl kod MŽ jer je išla na trčanje.sretan Kada se VP vratila sa trčanja, njih dvije su me otpratile kući.thumbup Tu počinje drama, jer se MŽ nije vratila kući sat vremena nakon što su mene otpratile.namcor Zvala sam ju, ne javlja mi se.bang Zove ju njezina mama, ne javlja se.burninmad Nitko nije znao gdje je.eek Kada se napokon vratila nakon 2 sata što je nije bilo, rekla nam je da je bila s jednim dečkom.namcor Najgore je to što je taj dečko DO (bivši dečko od AJeekeekeek) i da su MŽ i on sada zajedno.dead Tada smo se odlučile da ćemo napokon završiti s njom.burninmad Sve tri (AJ,MS i ja) smo je blokale na svemu preko čega nam se može javiti.namcor
Zanimaju me vaša mišljenja o ovakvom postupku.yes Ja mislim da je napravila pogrešku koju se više ne može tolerirati.nono Kakva je to prijateljica koja bude s dečkom s kojim si ti nedavno prekinula?burninmad
Nemojte misli da mi s njom nećemo razgovarati zbog te "male" greške.eek I prije je radila greške koje smo joj oprostile npr. bježala je iz škole kako bi se nalazila sa "lošim" dečkom.burninmad
U početku smo joj htjele pomoći, ali nismo mogle jer nas nije slušala.lud Sad je pretjerala.bang

Nokti su odlični.cerek

U utorak (5.7.2016.) sam išla šetati sa SR.yes Šetale smo malo manje od 2 sata i kao i svaki put dobro smo se provele.thumbup Čak smo jedno vrijeme bile na ljuljačkama i ljuljale se.smijeh Presmiješno.rofl

U srijedu (6.7.2016.) sam išla u šetnju sa AMŽ.yes Trebala smo se naći u 7 popodne, a ona je mene čekala na klupi u 7 ujutro.rofl Na kraju smo se našle u 7 popodne i šetale smo do 10.thumbup

Jedna sa ljepoticom AMŽ.smijeh

U četvrtak (7.7.2016.) sam imala burno-naporan dan.yes Prvo sam išla u SK.thumbup Išla sam se naći sa MS.yes Morala sam ići kupiti poklon za prijatelja kojem sam išla na rođendan i za oca kojem je uskoro rođendan.smijeh MS si je kupila smeđu torbu i crvene štikle.thumbup
Kasnije sam se trebala naći sa sestrom i majkom, ali ja nisam dobila poruku da se kasnije nalazimo, pa sam došla po prijašnjem dogovorenom vremenu te sam ih čekala skoro sat vremena.dead Kada su napokon došli kući, ja sam morala trčati dalje jer sam imala dogovor sa SR da idemo u grad u potragu za njezinim poklonom za prijateljicu.namcor Po onom najgorem suncu smo mi išle u potragu za torbom.dead Nakon što smo obišle 3 trgovine, odlučila se za srednju crnu torbu koja ima rese po sebi.thumbup Bile smo i u DM-u i to barem pola sata.yes Nakon kupnje, SR me je pozvala da dođem kod nje na palačinke, što ja nikako nisam mogla odbiti.njami Nakon što smo pojele palačinke i što je vježbala pletenje pletenica na mojoj kosicerek, ja sam se uputila doma.yes
Imala sam 2 sata odmora prije nego sam dobila poziv za šetnju.eek Išla sam u šetnju sa VP.thumbup Obišle smo pola grada.dead Malo jele sladoledfino i na kraju završile u kafiću kako bi ona mogla na wc.rofl Bile je urnebesno i zabavno.smijeh

Opet malo glupiranja sa MS.rofl

Volimo MInione iako su nam kape premale.cerek

U kafiću zbog wc-a.party

U petak (8.7.2016.) sam bila pozvana na rođendan kod DV.party Rođendan je počinjao u 18 i ja sam prva došla, a došla sam na vrijeme.eek Ubrzo su i drugi gosti dolazili.thumbup To je bilo društvo ljudi s kojima se ja baš ne družim, pa sam minimalno pričalazaliven k tome, bila sam prehlađena pa sam se htjela od svih izolirati.dead DV je bio odličan domaći i stalno me ispitivao jesam li dobro i trebam li nešto.smijeh Ne volim kada se ljudi previše brinu oko mene, ali oni nije bio naporan.sretan Ja sam išla oko ponoći doma stoga nisam stigla posjesti tortu, ali dobro je da sam išla, jer mi je kasnije bilo gore.namcor

U subotu (9.7.2016.) je SR bila kod mene.thumbup Išla je na rođendan oko 9 i oko pola 12 je došla meni jer je rođendan završio.eek Zajedno smo gledale Sumrak.thumbup Malo prije 1 je otišla kući i ja sam ju morala pratiti jer se bojala mraka.smijeh

I tako smo napokon došli do kraja ovog tjedan i ovog posta.yes
Uživajtesmijeh i pozdrav do slijedeće nedjelje.wave
Pkiss
ukiss
skiss
akiss


Jedna pjesma koju sam još prije čula, a predobra mi je.smijeh


20:32 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.