by: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...ONO ŠTO JE BILO JUČER, ZA MENE JE VEĆ PROŠLOST,
I ONO ŠTO ĆE BITI SUTRA, ZA MENE JE DALEKA BUDUĆNOST,
JER DANAS ŽIVIM I DANAS UMIREM...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Evo ovo sam vam ja. To sam se slikala u zagrebu kad sam bila sa zborom.. sada više ne izgledam tako, al dok ne nabacim nove slikice, gledat ćete me ovakvu... sad imam crnu kosu i mršavija sam... pusa

This is me....
Ime: Nikolina
Prezime: Opačak
Datum rođenja: 31. 05. 1991.
Škola: Klasična gimnazija - pazinski kolegij, 2.a
Horoskop: Blizanac
Visina: 175
Težina: hmmm....
oči zelene, kosa crna
volim.... volim ga jaaaaaako, ali ga ne ljubim....... on ni ne zna što mi se mota po mislima, a i daleko je jaaaaaaaako.... ne bi išlo.... nemoguće je......




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj msn: nikotina_opusak@hotmail.com


Što slušam??

Emilie Autumn
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Nightwish
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Leaves' Eyes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Within Temptation
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Evanescence
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Sirenia
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Omega Lithium (oni su iz Umaga)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Krypteria
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Epica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Flowing Tears
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


After Forever
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Lunatica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Xandria
Free Image Hosting at www.ImageShack.us









Image Hosted by ImageShack.us


Neki linkovi:
Blog.hr
barby
shashi
katja
kole
marina
moj stari blog
mali damir
josip iz Broda
Cetina

Image Hosted by ImageShack.us


5 STVARI KOJE VOLIM NAJVIŠE NA SVIJETU
1.Ljudi do kojih mi je najviše stalo:
IVANA (JADRANKA)- trenutno moja naj frendica.. Iz Novalje je, cimerica mi je i super se slažemo... Jedina osoba u koju trenutno imam potpuno povjerenje i za koju znam da me neće zajebati kao Vesna.... Obožavam ju
ECI- moj naj frend kojeg volim kao vlastitog brata.... Njegova omiljena izreka je da su sve žene zmije,a da sam ja najveća od njih.... Ali me voli.. Znam ja to...
BARBARA- kako sam krenula u srednju, udaljile smo se i zbog toga mi je jako žao jer mi je ona jedna od najdražih osoba i nju sigurno ne želim izgubiti. Provele smo cijelo ljeto zajedno i znamo puno toga jedna o drugoj. Pomogla mi je jako puno u životu.. I uvijek me nasmijavala svojim luđačkim spikama.. Volim ju zbog svega što ju čini posebnom osobom..
IVANA(SHASHI, IWE)- nekad davno smo trenirale zajedno košarku, ali to je sada daleka prošlost. S njom sam prošla sve i svašta. Ne viđamo se više kao prije, ali dogodi se vikend kada me pozove na neku tekmu pa je odem pogledati s njom, ali to više nije to.. Fali mi sve što smo nekada prolazile zajedno. I fali mi onaj utješni pogled svaki puta kad bi mi trener izjebo sve po redu pa bi se rasplakala.. Fale mi turniri u Zagrebu.. I onaj njeni klošarski stil zbog kojeg bi pala na pod od smijeha.. Volim ju ubog toga što je klošarka i jedinstvena na svoj način..
PETRA- cura s kojom sam u osnovnoj sjedila u klupi i s kojom mi je osnovnoškolski život lako prošao (bila je štreberica). Jedna od mojih najdražih frendica za duuuuuuuuuuge kave i razgovore...
2.bijela čokolada- sam Bog ju je stvorio, kao da je znao da je to ono što mi treba da me duhovno ispuni.. Volim ju..njami
3. Ronhil slims- otkad sam ih počela kupovat svi mi govore da ne valjaju, da su bezveze, samo se preseravaju, ali zato kad su u krizi uvijek uzmu.. to su mi omiljene cigare i prije ću prestati pušiti nego prestati njih kupovati iako koštaju malo bogatstvo od 15 kn.. volim ih..smokinsmokin
4.Glazba- slušam narodnjake, gothic i metal. Svim mojim frendovima je to nespojivo, ali šta ću kad to volim. Čudesno, jel da?
Često me pitaju kako mogu pasti tako nisko zbog narodnjaka ili obratno,al ne zabrinjavaju me takve spike. To govore oni koji nemaju pametnijeg posla osim drkat ljude i ubijat ih u pojam. A svaka živa osoba zna bar jedan narodnjak. I onda se oni kurče... Mrzim takve ljude.
Ne znam ništ svirat, ali zato znam pjevat iako me se rijetko čuje. sramežljiva sam...
5.Životinje- jedna od mojih najdražih osobina koju sam naslijedila od svoga tate. Ne podnosim kad netko maltretira životinje,a srce mi slabo prima pregaženu mačku na cesti. Dođe mi da plačem..

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...Odlazi sada i ne vraćaj se više,
sinoć su opet padale crvene kiše.
Kiše uvreda, boli i udaraca koje nisam zaslužila,
kiše laži vike i krvi za koje ti se nikada nisam odužila.
Idi sada njoj,
pusti mene na miru.
Ne želim više biti posljedica svakome tvome hiru.
Tvoja ljubav me povrijedila,
na silu mi krila odsjekla,
krvave rane otvorila,
ožiljke da nikad ne zarastu ostavila,
u tamu tuge i boli me zakopala,
tvoja ljubav me ubila...


Inače pišem pjesme pod nastavom kad mi je dosadno i kad me pukne. Ne ponosim se baš njima, ali one jasno pokazuju moje osjećaje. Ne znam da li će vam se svidjeti, ali to ni ne očekujem.. samo ne pišite kritike. ako vam se ne sviđa, zadržite to za sebe.... hvala!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jadan maleni...

Within Temptation - Overcome

Where are the heroes
I my time of need
Is my cryin not loud enough
Or have they gone all numb


They just tend to stand
Out of the rain
Thinking but not acting
That they're not to blame

Falling and crawling
I fight to stand up
Memories still haunts me
In the dead of night

Over and over
I felt so small
But one day I'll be stronger
And you better watch out

Chorus:
I will overcome
In violence there's silence,
Althought
It can't be undone
I will overcome
Knowing that I'm not the only one
I will overcome
It's the only way to carry on

Where are the saviours
Afraid of the toll
Sorry did my nine inch nails
Slash your soul?

Such heroes
Throwing stones
Straight at the one
Who is standing alone?

Twisting and turning
It's always the same
The truth is never honest
When you're to blame

Pushing and pulling
Never give in
But one day I wish
You see you're not so beautiful within

Chorus

Run and run
Run and run

Chorus




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Puna ožiljaka tebi se sada otvaram
i nadam se da će ih vrijeme i tvoja ljubav izbrisati
i da će mi samo tužno sjećanje na bolnu prošlost ostati...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
haha. potrgala sam se od smijeha kad sam vidjela ovu sliku. prejaka je...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Ponekad ljubav boli. Nekima to jednostavno nije jasno..


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Moje najdraže izreke (neke sam i sama izmislila):

Oni koji misle da sve znaju idu na živce nama koji sve znamo..

Ljudi se rađaju kao original, ali većinom umiru kao loše kopije.

Pijemo da bismo u alkoholu utopili svoje brige, ali one, čini se, znaju plivati..

Pametan čovjek smisli mudrost, a budala ju prenese nekom drugom.

U nastojanju da nas velike prepreke ne unište, male padaju u zaborav..

Ne radi drugome što ne bi htjeo da drugi učini tebi..



Image Hosted by ImageShack.us





I died in my dreams
What's that supposed to mean?
Got lost in the fire
I died in my dreams
Reaching out for your hand
My fatal desire

The Rasmus - Funeral song




još samo malo...

Sad je 21:45 što znači da imam 15 minuta da napišem post..
Nemam više ni inspiracije ni vremena da pišem blog i zbog toga mi je jako žao..
Jedva čekam idući tjedan da završi škola... Napokon idem u Slavonski Brod... Milina...
Ispravak iz matematike imam u utorak i nadam se da ću ispraviti jer me inače ruši i moram na ljeto dolazit u tu prokletu i ukletu ustanovu Pazinskog kolegija. Ne želim si uništit ljeto.... Nikako...
Zato ću učit..
I ispravit...
Ja to znam...
Na ljeto bi trebala ići raditi, ali ovi tupani mi još nisu poslali odgovor na moju zamolbu.. Ma primit će me..
Tata će to srediti...
Ne znam više o čemu da pišem osim da jedva čekam izlazak iz ovog jebenog Alcatraza...

ljetoooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


|ponedjeljak, 11.06.2007. , 16:42|

| Komentari (12) | Da/Ne| Print| ^







Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.