srijeda, 17.05.2006.

Vir ili jesmo li mi ludi?

Slučajno sam prošlu jesen vijao lokacijsku dozvolu(prije toga kupio plac ,još prije toga provjerio jel, dozvoljena gradnja).Poslije podnio projekt i zatražio gradjevinsku dozvolu koju sam i dobio plativši 45 kuna po kubnom metru gradjevine(3.zona u Osijeku)što iznosi 37000 kn za nekih 822 m3.Referentica me je nekolko puta pitala da nisam počeo gradnju.Nisam a nemam ni novaca za kazne,bio je moj odgovor.
Zašto ja ovo pišem? Pa čovjek izludi kad vidi madjarsku investitoricu,madjarskog konzula a bogme samo fali još Joško Joras(ruši se i jedna slovenska). Ministrice, ruši sve bez dozvole imaš podršku bar jednog branitelja.A što ne možeš srušiti naplati naknadu i debelu kaznu da ne bih bio kažnjen ja i ostali koji vjerujemo u pravnu državu i sve norme što se tiče graditeljstva.


- 19:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>