ponedjeljak, 29.05.2006.

kiša pada

kiša pada muda mi se klate, dajte pičke ako boga znate (morao sam tako poečti, jače od mene), dakle kiša pada i osim navedenog, ništa mi se ne da i najradije bih prespavao čitav dan pa da odolim tom porivu sam malo pregledavao blogove razne i sotavljao komentare kojekakve. Opet su me negdje napali zbog izricanja istine o dopu ili ti ga heroinu, a ja sam im odgovorio kako spada. Mislim,s tvarno ne razumijem otkud nekim ljudima ideja da mogu ne samo zauzimati konačne stavove nego još i drugima soliti pamet s nećčim o čemu nemaju pojma. O čemu su eventualno pročitali jednu knjigu, a najčešće ni to engo su pogledali par minuta dokumentarca, poslušali nešto preko uha na radiju ili ovlaš preletili tekst u novinama. I sad oni, kao, znaju sve o heorinu, nejgovim svostvima, posljedicama i tako dalje. To su oni koji misle da će im netko drogu staviti "u kavu" (što je meni nitko nikad ne stavi), da narkomani guraju joint u venu pa se pitaju kako to izvode, koji vjeruju da se od jednog šmrkanja postaje ovisnik i da ti se od jednog bonbona sprži mozak za trajno. ah što da se radi s takvim ljudima!
Da, zanm pustio bih ja njih na miru da luduju i idu svojim putem ali kako rekoh, kiša je i sve mi ide na živce pojačano pa tako i oni.
A ako tko boga znade (upute su na početku teksta...)
- 12:25 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>