srijeda, 21.09.2005.

ubi me više posao, ne stignem ni blog pisati a kamoli školu pokretati, zato i kažem da se pričeka s tim do iza Ekvinocija jer ću valjda u listopadu imati nešto više vremena. Inače i nadalje se po raznim blogovima svađam s budalama koje neodgovorno napadaju heroin kao nekakvo zlo jer on nije ni veće niti manje zlo od bilo čega drugoga. Svo zlo vezano uz njega proizlazi iz činjenice da je ilegalan, da je legalan ne bi bio nečist, ne bi bio povezan s kriminalom, ne bi se ljudi boli starim iglama u javnim WC-ima ili možda se ne bi ni boli uopće nego bi ga mogli kupiti u dovoljnoj količini da ga se šmrče ili puši. To furanje je i poizišlo iz toga što je dop ilegalan pa mu je i cijena rasla pa se domišljalo kako se sa što manje love puknuti što bolje i maksimalno iskosrititi stuff. Doživio sam i ja to ovo ljeto kad mi se koka prosula i pizdio sam i skoro mi je došlo da se ufuram ali nisam jer ne odobravam neprirodne oblike dorogiranja. Sve ono đšto se može pojesti, popiti, popušiti, usnifati, utrljati u kožu, to seu normalne stvari. kad počneš koristiti igle i kojekakva pomagala, to je već znak da nešto nije u redu.
Od ostalog sam se sjetio da su Englezi ovih dana definitivno skinuli svoju masku i pokazalo se da su nam oni glavni neprijatelji, a ja boh dodao još od davnine, od onih dana kad su bili okupirali Vis i Lošinj. A valja im se i za Portugal osvetiti.
Popio sam sinoć bocu vina previše pa mi se sad muti u glavi, a ne bi valjalo, za proslavu RAvnodnevnice bi se trebalo bolje priremiti pa do iste stajem na loptu i mir, čišćenje, zdrav život, nekoliko dana ću valjda izdržati.
Vidfio sam kod Male punkerice i kao bonbončić da se manijčaka poezija nastavila njegovati i nakon raspada te legendarne skupine pa sam se prisjetio jednog manijačkog hita te vam ga navodim

NISAM OPRA JAJA
(pjeva se na melodiju "Marice divojko")
autor teksta manijak Ingor Ante


nisam opra jaja od prvoga maja
šporkica vrluda oko mojih muda

nisam opra jaja smrde kao staja
kurac mi se guši nosin ga na duši

oprati ću jaja, svoju rič sam daja
smrdit više ne će kad dođe proljeće
- 10:14 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>