23

utorak

srpanj

2013

stvari

Postoje stvari za koje ne želimo da se dese ali moram da ih prihvatimo, stvari koje ne želimo da znamo ali moramo da naučimo, i ljudi bez kojih ''ne možemo'' živjeti ali moramo da ih pustimo.

21

nedjelja

srpanj

2013

nemam vremena

Nemam vremena da mrzim one koji mene mrze.
Nemam vremena da se raspravljam s onima koji me ionako ne razumiju.
Nemam vremena da se sikiram za one kojima sam nebitna, jer se brinem o onima koji me vole.Razgovaram sa onima koji me razumiju i zahvalna sam onima koji me poštuju.Život je suviše kratak da bi ga trošila sa ljudima koji me nisu vrijedni.....

Oznake: plaža

zanimljivo

Nestaneš i čekaš da vidiš kome si dovoljno bitan da te pronađe. I čudno, uvijek su to oni od kojih najmanje očekuješ. Oni, nama bitni , ostaju miljama daleko. Valjda tako treba biti..

20

subota

srpanj

2013

istina

18

četvrtak

srpanj

2013

trazim

Trazim odstetu
za zguzvane snove
na starom komadu papira,
odstetu za prekinutu igru leptira
za iskidane osmjehe,
slomljene poglede.
Trazim odstetu
za sva sahranjena proljeca
odstetu ,sto sam tako rano umrla.

16

utorak

srpanj

2013

status

OVO SAM NAŠLA, KOPIRANI STATUS... ALI ME SE DOJMIO..
e" Ako moj trnoviti životni put vodi do tvog zagrljaja, nije mi žao - vrijedi... Reći ću ti tada da su mi Anđeli šapnuli da ćeš doći i da imaš nasmijane oči, baš kakve sam sanjala sve ove godine... I da su Božji znaci obilježili moje putokaze da ovog puta ne zalutam i ne skrenem na pogrešnu stranu... I da je snaga cijelog kosmosa ispunila moju dušu da izdržim sav bol koji moram da preživim da bih osjetila sreću... I da ću u tvom zagrljaju osjetiti mir i spokoj koje nikada nisam imala...'' e e e

06

subota

srpanj

2013

Veronika Vere autor pjesme



ZA TVOJE DOBRO

Za tvoje dobro
neću ti se javiti
kada me opet budeš
očajan zvao.
Niti jednu riječ
neću izustiti,
ni jecati, u tišini
kao nekada.

Za tvoje dobro
neću te žaliti,
niti ću očajavati
zbog bola koji ti
razdire srce,
zato jer ti je teško
i ne možeš naći put.

Neću ti pomagati
kao nekada!

Za tvoje dobro
pustiti ću te

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0