22

četvrtak

studeni

2007

priča o leptiru

Priča o leptiru

Jednog dana, pojavio se maleni otvor na čahuri. Čovjek je sjedio i gledao kako se leptir nekoliko sati muči da bi izvukao svoje slabašno tjelo kroz taj maleni otvor.
Onda je leptir stao.

Zato je čovjek odlučio da pomogne leptiru: uzeo je škare i razrezao čahuru.

Leptir je s lakoćom izašao.
Čovjek je nastavio da posmatra leptira, očekujući da će se svakog trenutka krila otvoriti, povećati i raširiti, kako bi podržala leptirovo tjelo i osnažila ga.

Međutim ništa se nije dogodilo.

Leptir je cijeli svoj život proveo puzeći okolo sa slabašnim tjelom i nerazvijenim krilima. Nikada nije poletio.

Čovjek uprkos svojoj ljubaznosti i dobrim namjerama nije razumio da su poteškoće kroz koje je leptir morao proći, izlazeći iz čahure, potrebne, kako bi krv iz tjela leptira potekla u krila i kada se oslobodi čahure da bude spreman da poleti.

Ponekad su poteškoće upravo ono što nam treba u životu. Nikada ne bi postali onoliko snažni koliko možemo biti. Nikada ne bi mogli lejteti.


Trazio sam snagu - Bog mi je dao poteskoce koje su me osnazile,

Trazio sam mudrost - Bog mi je dao probleme koje treba rijesiti,

Trazio sam bogatstvo Bog mi je dao mozak i tjelo da mogu raditi,

Trazio sam hrabrost - Bog mi je dao prepreke koje treba savladati,

Trazio sam ljubav - Bog mi je dao ljude kojima treba pomoci,

Trazio sam usluge - Bog mi je dao prilike...

Nisam dobio nista od onoga sto sam trazio...ali sam dobio sve sto mi je trebalo...

<< Arhiva >>

0