25

petak

svibanj

2007

tamo gdje ljubav pocinje

Vodi me tamo gdje sreca se radja,
negdje tamo daleko gdje nema boli i svadja...
Vodi me tamo gdje pogledi govore sve sto bi rijeci trebale,
negdje tamo daleko gdje ljubav pocinje...
Vodi me tamo gdje snovi stvarnost postaju,
tamo negdje daleko gdje srce nece znati za prevaru...
Vodi me tamo gdje cvijetaju ruze mladosti,
tamo negdje daleko gdje necu imati strah od slabosti...
Vodi me tamo gdje ce mi puteve krasiti sjaj,
negdje tamo daleko gdje se ne zna za kraj...
Vodi me tamo gdje cu osjecati tvoju blizinu,
tamo negdje daleko gdje necu znati za prazninu...
Vodi me tamo gdje proslost ostaje proslost,
negdje tamo daleko gdje ces mi poklanjati buducnost...
Vodi me tamo gdje cemo imati svu srecu svijeta,
negdje tamo daleko gdje se uvijek ljubav osjeca...
VODI ME TAMO GDJE LJUBAV POCINJE

<< Arhiva >>

0