07

ponedjeljak

svibanj

2007

volim te

Ovu pijesmu pisem tebi, mojoj jedinoj ljubavi,
pisem je kao i svaku,
jer svaki je moj stih ljubavi...glas mog srca
posjetnica da sam tu...da te cekam...
da mi se vratis iz dalekog svijeta.
Ne znam kako da ti rijecima opisem
ono sto osjecam.
Najlakse mi je reci volim te!
Volim te zbog toga sto me volis,
volim te zato sto me slusas...
jer me tjesis i nasmijavas.
Volim te zato sto ti vjerujem...sto mi vjerujes.
Bila sam na dnu i ti si me izvukao,
za tebe zivim i tebe volim.
Samo tebe...
Naucio si me voljeti,
naucio si me zivjeti,
i zato te volim.
Zelim tvoje oci da me gledaju,
ruke tvoje da me grle,
usne da me ljube...
zelim da si tu kraj mene...kao u snu.
Volim te jer me volis...ti si mi sve
jer pokazao si mi srecu,
pokazao mi ljubav
pokazao mi zivot, koji zivim za tebe.
Volim te...

<< Arhiva >>

0