02

srijeda

svibanj

2007

rijeci opisati nemogu

Kolika je moja ljubav prema tebi...rijeci opisati ne mogu,
moje osjecaje...koji su duboko u meni...u mom srcu,
osjecaji koji su jaci sa svakim otkucajem moga srca...
znala sam da si ti taj...od samog pocetka...
taj koji ce moj san pretvoriti u javu...
koji ce moj zivot uciniti ljepsim...kao u bajci...
Nijedan sekund ne moze proci u danu...
da se tvoje lice...tvoj osmjeh ne pojavi u mojim mislima.
Ljubavi nedostajes mi...zelim biti kraj tebe...zelim da me zagrlis...
zagrlis jako...da me cuvas...i pazis svaki dan...svaku noc.
Dijelimo nesto prelijepo....osjecaje koje rijeci opisati ne mogu....
Da te moram traziti na nebu...nasla bi nacin da letim...
da moram preci najvecu pustinju...presla bi je za tebe...
mozda ne bi uspjela...al trudila bi se...Nasa ljubav je vjecna...
Shvatila sam kako ispunjenje mog sna ne moze postojati
jer sada sanjamo zajedno...zajedno krocimo kroz stvarnost
posutu sa nasom ljubavlju,
osjecaja za koje nikad necu moci pronaci dovoljno jake rijeci ...
Jer sama nisam dovoljno jaka i trebas mi ...
Trebas mi kao potpora u onim mojim trenutcima
kad imam osjecaj kako mi svi konci klize niz ruke ...
I onda te pozelim...kao nikad prije,
i zamislim tvoje oci sto sjaje kao nicije i sve zaboravim ...
Jer ti znas...ti uvijek znas...
pokazati mi ljubav....

<< Arhiva >>

0