26

ponedjeljak

veljača

2007

ljubav

Ti neznas sta je ljubav
neko mi rece
pa se zapitah da li je u pravu
to mi ubaci
smutnju u glavu
zamislih se
zapitah
zastadoh
pa odgovor dadoh
Ljubav je velim
kad srce napusti tijelo
i suncu poleti
onako vrelo
ljubav je kad leptir
kraj mene prode
i zanosnim letom
u cvijece pozove
da sanjamo snove
ljubav je vjetar
sto useta u misli
pa lahor topli
rastire po dusi
najljepsom pjesmom
puni moje usi
ljubav su oci
i zlatne pjege
sto sjajem sipaju
zlatninu svuda
kad me pogledaju
zastanem na tren
pa neznam kuda
Ljubav su ruke
sto dodirom znaju
da zadaju muke
ljubav je zubor
rijeke u meni
kad me napoji
i utolim zed
pustim je da tece
tiha i mirna
u njenim valima
ojaca mi snaga
zato mi je svaka
rijeka draga
za ljubav mogu
drugacije da kazem
samo ne zelim
sebe da lazem

<< Arhiva >>

0