romantika - Blog.hr

petak, 13.01.2012.

Nemam običaj na svom blogu postavljati tuđe stihove, ali ovi su mi toliko dragi i dobri da ne mogu odoliti a ne podijeliti ih s vama...... zato, uživajte svi koji volite dubinu riječi ispisanih dušom......

Hvala ti zivote, mnogo si mi dao
Dao si mi oci, otvara ih svjetlo
Jasno vidim crno, jasno vidim bijelo
Nebo iznad glave, tako sjajno i kad se budim
Vidim u tom mnostvu, lice koje ljubim…

Hvala ti živote, mnogo si mi dao
Sluh koji ne vara i ne čuje laži
A sluša dječaka kada ljubav traži
I čuje u noći što je iza vrata
Korak prijatelja, ili korak tata…

Hvala ti živote, mnogo si mi dao
Hrabrosti još imam, i nisam bez dara
Da zavolim voće, koje čovjek stvara
Dijelili smo udes, dobar ili zao
Kad u moje oči tvoj je pogled pao…

Hvala ti živote, mnogo si mi dao
Dao si mi osmjeh, učio me plaču
Sve što ne znam danas, možda sutra znat ću
Ti si dao nježnost koja pjev moj čini
Ponoru me dao, i dao visini…

Za sve što mi ote
Hvala ti, živote…

(Violeta Parra)

| 10:40 | Komentari (11) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.