romantika

srijeda, 14.09.2011.

Ostani tu

Mislima mojim prolaziš tiho
neprimjetno... stidljivo...
Zamolim te jednostavno...ostani..
zaustavi se na trenutak
Oslušni ima li mjesta u duši nemirnoj
kojoj lutanje postaje navika
Vječnost ne miruje....
donosi neka nova nadanja...slutnje...
Zastani dok prolaziš i pruži ruku
duši nesretnoj...neobuzdanoj
Ruku spasa i nadanja
da postoji vrijeme ljubavi...
...tišine...smiraj u ranoj zori
Probudi nadu u bolje dane
poljubi usne vlažne i meke
Nek putovi tvoji kroz misli moje
pronađu mjesto vječnosti
i ostani tu zauvijek jer te volim...
...trebam...za tebe živim




| 20:10 | Komentari (12) | Isprintaj | #

petak, 02.09.2011.

Jesen

Nebo najavljuje kišu
dugo pogledom pratim dugu
u srcu postaje hladno
jesen u meni donosi tugu
List je uveli s grane pao
u šumi je jedna ostala jela
ispod nje trava je topla
grije naša uzavrela tijela

Ne volim jesen ni kiše duge
šuštanje suhog otpalog lišća
ni boje što na nebu se roje
neke čudne i nestvarne duge
U hladnoći jutra i noći kratke
sunce iz tvog oka moja je nada
tu si uz mene kada te trebam
vratiš me u život i kad kiša pada


| 22:08 | Komentari (13) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.