romantika

ponedjeljak, 20.12.2010.

Pahuljica



Podigni pogled visoko prema gore
Pusti suze nek' iz tebe govore
Možda se jedna u pahulju pretvori
I tiho ti na uho nešto progovori

Govoriti tiho šapatom nježno
Ovo je samo večer snježno
Hladnoća je stanje koje ne želiš
Svoju ljubav s drugim ne dijeliš

Ponekad prolazno stanje je nužno
I tvoje lice sa suzom je tužno
Al' pahulja ja sam sada tvoja
Dok lice ti mokro oblije boja

Kad' kaplju obrišeš sa svoga lica
Nije to suza već pahuljica
Ona što sjeća te da sam plesala
I u trenutku od topline nestala

| 10:18 | Komentari (16) | Isprintaj | #

srijeda, 15.12.2010.

Gdje ljubav stanuje

I kad nebo dotakne more
i kad s lica nestanu bore
I kad ljubav obzor ukrade
i kad more tvoje ime znade
i kad valovi šapatom pričaju
i kad ljubavi stare se vraćaju
Ti znaj da život ima dvije strane
jednu lažnu a drugu što u srce stane

Image and video hosting by TinyPic

| 18:23 | Komentari (7) | Isprintaj | #

petak, 10.12.2010.

Prijateljstvo

Ako sunce jednom
zaboravi izaći
tu sam kraj tebe
uvijek me možeš naći

Ako sunce jednom
sakrije zrake
moje ruke tu su
za tebe uvijek jake

Ako sunce jednom
iza oblaka zađe
moje oči te prate
i novi put ti pronađe

Ali sunce zaći neće
to znamo i sami
prijatelji, zauvijek
i na svijetlu i u tami



| 14:24 | Komentari (11) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 06.12.2010.

Život

Koračajući putovima života
ne nalazim spokoja ni mira
Pitam se gdje stanuje dobrota
i kamo se svrstava srce koje bira.

Odabrati sreću na trnovitoj stazi
rukama čvrsto stisnuti kamen teški
Možda pomogne nestaloj snazi
naučiti treba na svakoj greški.

Život je more mutno i duboko
plivati znaju samo odabrani
Izroniti treba i pogledat široko
živi slobodno i ljubavlju se hrani



| 09:56 | Komentari (15) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.