Iza ponoći - romantika - Blog.hr

nedjelja, 01.08.2010.

Iza ponoći



Uploaded with ImageShack.us

Kad ponoć otkuca i utihne sve
Primit ćeš ruku moju nježno
Izgubit ću razum posve
Postati robom, bit će neizbježno

Pogled prodorni i osmijeh vampira
Vjekovima uspavana želja i glad
Tiho predajem se, požuda nas dira
Bez imalo straha što će reći grad

Odvodiš me u carstvo tmurno
lagano spuštaš usne hladne
Na moje grudi tiho i promućurno
Uvijek iznova kad noć padne

Pod plaštom tvojim poželim nestati
Robinja ja sam zauvijek tvoja
Iako hladan, ne želim prestati
Bez tebe i tako nisam svoja

Jutrom se budiš iz mašte i snova
Hladnoća oblije lice i tijelo
Pogledom zamišljenim ponavljaš iznova
Ovo se dogoditi nije smjelo




| 20:51 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.