Život jednog leptira - romantika - Blog.hr

petak, 16.07.2010.

Život jednog leptira




Uploaded with ImageShack.us

Kad raširim krila i poletim visoko
Znaj da je samo jedan dan meni namijenjen
Okrenut ću pogled prema tebi duboko
I pitati sebe jesi li ostao nepromijenjen

Letjeti ponosno u tom jednom danu
Doživjeti svoj san o sreći i slobodi
Preletjeti sve cvjetove i ostati tebi na dlanu
Ne pitati se koliko traje i kamo sve ovo vodi

Uživati u trenutku koji mi je podaren
Ne pitati se čime sam nešto skrivio
Veseliti se danu iako je užaren
Jer jedan je život leptir živio

Iza oblaka tamnih kada sunce zađe
Znat ću da je kraj sretnom danu došao
Svatko svoju sreću jednom pronađe
A moj dan je tako brzo prošao

Iz oka jedna suza je kliznula tiho i polako
Znam da je malo vremena ostalo
Želim da ruka tvoja ostane ovako
Pitam se želiš li me gledati još malo

Kao oka treptaj sreća je trajala
To je trenutak koji se negdje zapiše
U njemu uživali i ja se smijala
Jednom u životu i nikada više

| 11:43 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.