........naslov..? nema naslova.........nestao..........

Hey people........da budem iskrena neda mi se baš previše pisati(malo sam lijena...)A i uostalom sve se dalo vidjeti u utrci.....drago mi je da je Alonso završio treći iako samtram da je moglo biti bolje ali sam zadovoljna i trećim mjestom......Posebno me se dojmio prvi zavoj i start, naravno. Moram napisati kaj sam već puno puta primjetila kod Alonsa, dok priča(znate ono poslije utrke na nekoj konferenciji za novinare ili kaj je već to....) da jako često govori "....you know..... " To stavrno jako često govori pa mi je već malo smiješno...i sad stvarno ne znam kaj da više napišem pa bum vam stavila izvještaj s jedne stranice....kome se da nek' čita a ja vas sad sve lijepo pozdravljam.........besos por todos.........

FERRARI UZVRAĆA UDARAC

Nakon osvojenog pole positiona, Kimi Raikkonen je stigao do treće uzastopne pobjede na belgijskom Spa-Francorchampsu. Finac je ciljem prošao četiri i pol sekunde ispred momčadskog kolege, Felipea Masse, te 14 sekundi ispred Fernanda Alonsa.

Lewis Hamilton je utrku završio na četvrtom mjestu ispred Nicka Heidfelda. Nico Rosberg i Mark Webber su vrlo neprimjetno završili u bodovima projurivši ciljem kao šesti i sedmi. Posljednji bod osvojio je Heikki Kovalainen, koji se uspješno obranio od mnogobrojnih napada borbeno raspoloženog Roberta Kubice.

Belgijski Grand Prix nije završilo pet vozača. Već nakon prvog kruga u boks se povukao Giancarlo Fisichella zbog mehaničkog kvara. Osam krugova kasnije, u boks se vratio Sebastian Vettel, koji se momčadi požalio na probleme s upravljivošću bolida.
U 32. krugu, na Davida Coultharda su se okomili mehanički problemi zbog kojih je Škot morao ostaviti Red Bullov uz stazu. U završnoj fazi utrke, u 38. krugu, Jenson Button je vratio svoju Hondu u boks zbog mogućeg problema na motoru.

Iduća utrka će se održati u Japanu na renoviranom Fuji Speedwayu, prvi put nakon 1977. godine. (još vam samo to moram napisati, pročitala sam da su na toj stazi poginula trojica gledatelja koje je ubio kližuzći Ferrari Gillesa Villeneuvea).


16.09.2007. | 15:57 | 140 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

2007 Rujan (3)
2007 Kolovoz (1)
2007 Srpanj (3)
2007 Lipanj (2)
2007 Svibanj (2)
2007 Travanj (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Velika sam obožavateljica Fernanda Alonsa & Formule 1, tako da ću pisati iskljućivo o njima, utrkama, a možda ako se sjetim i još nečega...toliko za sada......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...slika Alonsove prve ovosezonske pobjede...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ova slika mi se posebno sviđa...cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Blogovi koje redovito posjećujem...

La Nanasmijeh
Davidsmijeh
Elenasmijeh
McLarenkasmijeh
Nelasmijeh
F1 Chiquitasmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...koji vam se više sviđa..?Meni i jedan i drugi...cerek
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...un poco de mi...

...zovem se Ana
...imam 15 god.
...živim u blizini Varaždina
...idem u 2.h razred
...volim Formulu 1 & Fernanda Alonsa,brze aute,španjolski jezik...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...kak' je netko zgodan...njami

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...e, ovakvog bi ja...yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Alonso u "mlađim" danima...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ovakvog voze moji starci...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...al' ja bi radije takvogwink...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...da ne bi bilo da imam samo Alonsove fotke na blogusmijeh...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...algo de Fernando Alonso...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...rođen je 29.07.1981.god u Oviedu,u Španjolskoj
...visok je 171 cm, ima 68 kilograma
...prebiva u Oxfordu
...hobi mu je nogomet, vožnja biciklom, tenis
...omiljena glazba mu je španjolski pop, Red Hot Chili Peppers
...bračno stanje: neoženjen, ali ima zaručnicu Raquel
...web stranica: www.fernandoalonso.com
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...kak' je neko cakani...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...kaj nije možda zgodan...?njami

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...e, tu je stvarno u mlađim danima, dok je još imal naušnicu...(sva sreća da ju je skinul...)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ha ha...pa koga sam ja to našla..?Alonsa u svojoj mladosti...kaj nije možda bil cakani..?