POSTANAK ILI U POČETKU BJEŠE RIJEČ

nedjelja, 06.11.2005.

DA LI SE NALAZIMO UNUTAR MATRICE?


Da bih zadnju informaciju potvrdio kao istinitu (da informacije NISU MOJE) koju sam napisao na kraju teksta ''DODATNA INFORMACIJA'' iznijet ću vam slijedeću (koju ću postaviti i na Monitoru hr. / forum hr. - ''Matrice ne postoje'') – a koja je nastala na osnovu teksta geze u kojem se, između ostalog, nalazi ovo:
Tesla u autobigrafskim zapisima davne 1919. godine u časopisu ELECTRICAL EXPERIMENTER kaže:
"Čim mi se JAVI IDEJA , odmah je počnem razvijati u svojoj mašti. Mijenjam konstrukciju, usvaršavam je i ona radi u mislima. Na ovaj način sam u stanju brzo razraditi i dotjerati zamisao, a da NIŠTA NE DODIRNEM. A kad postignema takav stupanj usavršenosti svog izuma da ne vidim nigdje nekakav nedostatak, onda mu dajem konkretni oblik, konačni proizvod mog uma. Redovno moja naprava radi onako kakav sam planirao da bude. Za 20 godina nije bilo nijednog izuzetkla. A zašto bi bilo drugačije."

Svakako, za mene novo saznanje u vezi Tesle me je ponukalo da objavim slijedeći tekst:
geza,
Mislio sam da više ne diskutiram na ovom topiću, ali ovaj Teslin izveštaj me je nagnao na to da kažem da sam upravo ja svoj čitav radni vijek, dok sam radio kao konstruktor alata i mašina (od 1957 do 1978) radio na isti način.
Meni je svakakao bilo smiješno kako su moje "kolege" i šefovi mislili da ja pred crtačom tablom spavam - dok sam ja u stvari u svojoj mašti konstruirao sve ono koje sam ubrzo nacrtao na paus-papir.
I reći ću još samo to da sam 100% siguran da to misaono stvaranje konstrukcija nije bilo stvoreno od strane moje Materijalne svijesti - već mi je IDEJA jednostavno bila NAMETNUTA da "Maštovito vidim" i stvorim ono što sam trebao stvoriti.

Mojoj familiji, prijateljima, poznanicima, kolegama i "kolegama" - čak i većoj grupi sarajevskih intalaktualaca (među kojima je bilo slikara, režisera, profesora sa sarajevskih fakulteta...) ja sam to DOKAZAO.
I to je ono što ja često naglašavam: Sve što pišem, sve što stvaram NIJE MOJE!!!

Na ovo moje je diskutant Ljubo napisao:
Sa ovim nisi DOKAZAO postojanje MATRICA, već samo TELEPATIJE, koja je inače naučno dokazana. Radi se samo o tome da u prostoru oko nas, sem nas, postoje i druge svesne, inteligentne, misleće energije i pojave i da sve one koriste telepatiju kao način komuniciranja i da si ti ostvario telepatsku vezu i komunikaciju sa nekom od takvih energetskih svesnih pojava. A telepatija nije ništa drugo nego sposobnost svih energetskih sila i pojava od kojih je svet sagrađen, da putem svoje sposobnosti mišljenja zamišljaju određene predmete koji su im iz iskustva poznati, tako da se ti zamišljeni predmeti kao slike šire unutar energetskog polja pojave koja taj predmet zamišlja, tako da taj predmet/slika bude vidljiv i za mislioca i za primaoca njegove misli. Na tom principu su sagrađeni i naši telekomunikacioni uređaji.

Svakako nisam mogao odoljeti PRITISKU SA STRANE te sam iz tog razloga, za Ljubu, spremio ovaj tekst:
Ljubo,
Opet si me ''povukao za jezik''.
Shvati već jednom da sam ja AKTER a ne GLEDALAC.
Dakle ja kao Akter moram znati koja mi je data uloga u ''životnom filmu'', gdje igram glavnu ulogu - dok je tvoja uloga, uloga Gledaoca – što znači da posmatraš film kojeg kasnije možeš da prepričaš na ovaj ili onaj način.
Znači, ja se MORAM držati Scenarija – dok je tvoje da taj Scenario doživiš onako kako se tebi sviđa.

Da bi bio konkretniji ispričat ću jedan od mnogih ''filmova'' čija se istinitost može provjeriti, jer akteri koji su ''igrali sporedne uloge, u tom filmu'', još uvijek žive i stvaraju Ono; koje im je DATO da stvaraju.
Nakon odlaska moje kčerke u Ameriku i smrti moje prve supruge pred kraj 1988. godine sam ostao sam.
Kako je Rade Janičijević, lector–redactor magazina ARKA, napisao veliki članak o meni i ''mojim sposobnostima'' to je bilo mnogo onih koji su htjeli da samnom stvore kontakt.
(Detaljnije opisano u Autobiografiji na mojem blogu http://dhschultz.blog.hr/ ).
Među njima i sarajevski ak. slikar Likar Franjo (koji danas živi i radi u Austriji).
Po dolasku u njegov stan u Sarajevu ispričao sam mu neke paranormalne informacije koje su ga oduševile.
Odmah mi je rekao da bi volio pozvati poznatu sarajevsku filmsku režiserku Ljubić Vesnu (koja još živi i stvara u Sarajevu) da čuje moje izvještaje.
(Usput rećeno, ja dotad nikad nisam (U OVOM ŽIVOTU) čuo da postoji ''neka'' Ljubić Vesna).
Uzeo je telefon u ruku – na što sam ja rekao: Ne zovi Vesnu jer još nije stigla kući.
Ipak, da bi provjerio da li je moja informacija točna, okrenuo je njezin broj telefona.
Nije bila kući.
Nastavili smo razgovor – da bi mi se kroz pola sata NAMETNULA Misao: Vesna je stigla pred kuću.
Rekao sam to Franji – nakon čega je ponovno okrenuo njezin broj telefona.
Ona se javila rečenicom: Ma čovječe odakle si pogodio da sam upravo ovog momenta stigla kući. Pa još nisam ni kaput stigla svući sa sebe.
Objasnivši joj o čemu se radi javila je da će brzo stići kod njega da bi me upoznala.
Tada sam rekao Franji: Znaj, kada će se Vesna pojaviti na vratima pogledat će me čudno i reći: Pa ja vas odnekud poznajem.
Nakon 45 minuta rekao sam Franji: Otvori vrata jer se Vesna nalazi ispred njih na nekoliko metara.
Upravo je tako bilo.
A ona, onako s vrata, čudno me je pogledala i rekla: Pa ja vas odnekud poznajem.

Eto moj Ljubo – pa sad ti traži gdje se u svoj ovoj priči nalazi ''moć telepatije''.
I nemoj da mi kažeš da su Telepatija i Scenario; ISTO.
...

Eto, ovo prethodno je jedan MALI DOPRINOS tezi da se Sve što potoji u kozmosu nalazi unutar Matrice (Matrixa).
Svakako, detaljno u vezi Matrice; kasnije.

- 15:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #