dexterious

utorak, 04.07.2006.

ODLAZIM

Da!

Odlazim!


Polako pakiram komadiće svog života u kutije. I srce mi se kida. A dobro, sve je to dio života. Možda se jednom i vratim. Nadam se. U petak se selim iz doma, no želim spakirati sve što prije.

Dio stvari ću, kao i prijašnjih godina, udomiti tu kod prijatelja po stanovima, jer možda mi jednom zatrebaju, ako se vratim... ako ne, bolje će koristiti njima nego meni. U svakom slučaju, uvijek se mogu vratiti po to, uz adekvatan prijevoz, naravno.

Kao što rekoh u petak se selim iz ove sobice koja mi je 4 godine bila dom (onu prvu godinu bila sam u drugoj sobi). Moram se oprostiti od svih onih ljudi zbog kojih sam Zagreb još i više zavoljela. Moram se oprostiti i od plesnih podija u Zagrebu, jer u Šibeniku toga nema. (palo mi je na pamet da napravim tečaj SALSE u Šibeniku, ako mi ništa drugo ne krene, valjda će biti zainteresiranih) Moram se oprostiti i od ovog grada, u koji sam se zaljubila na prvi pogled. Moram se oprostiti od dosadašnjeg života, jer me čeka neki sasvim novi, drugačiji, a trebalo bi biti tako lako. No nije.

Vjerujte mi, ništa mi teže do sad u životu nije bilo do ovoga.

Nastojati ću pisati i dalje, no vjerujte mi, dosta rjeđe nego što sam do sada pisala... osim ako ponovo blog ne bude moj ispušni ventil.

I AM DINA
AND THIS IS MY STORY

 
- 00:52 - ????? (24) - Print - #