Gdje nastaje blog
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Me, me and only me

03.12.2006., nedjelja

Aleksander...

Ujutro kada se ustanem najdraže mi je opet leći, barem pola sata, sat, a zna se to otegnut i na cijelo popodne, kako god... uglavnom vikendom nakon sto se probudim nemam naviku biti odmah poletna za suđem, slaganjem kreveta ili hranjenjem mačaka, moram se smjestiti na kauč i malo prebacivati kanale na tv-u osim ako nema neka dobra emisija o kuhanju. I tako jutros tek što sam dovukla u dnevni boravak pokrivač i smjestila se u kauč pred tu famoznu aber kutiju sa sadržajem od 1000 čudorednih sapunica, mama je počela, prvo sa mačkama, pa sa vodom (ako ne znate, više ne živim u Zagrebu nego u Drenovcima, a mi tamo imamo živi izvor vode) pa suđe... jao jedva sam se natjerala da odem, i to u piđami, nisam imala volje obući se. Onda se vratim smjestim, pa trebalo bi i po vode otići, jao a mama mi u Srijedu skinula gips pa nje baš mobilna. I tako ja odem po vodu vratim se, odem opet vratim se, i odem po treći put kako sljedeću Subotu slučajno nebih morala a možda i sljedeće dvije – tri. I kada sam po treći puta išla na vodu, dogodilo mi se nešto o čemu već cijeli dan razmišljam, naime ja sam silazila sa bicikla na cesti i išla prema vodi a bilo je dosta ljudi i ja uvijek idem oko drveta i na drvo naslonim bicikl i tako sam i ovaj put krenula no prišao mi je jedan dečko i krenuo da mi oduzme bicikl kako ga nebih ja morala nasloniti na drvo nego da on to napravi, kažem ja “ne, hvala ja ću ga zaokrenuti” no on i dalje uzima bicikl i kad je netko rekao mislima da je rekao “Aleksander” ne sjećam se baš dobro “Aleksander nemoj, zna cura” on je ostavio meni bicikl ali to je učinio s tolikom pažljivošću da je meni dah zastao, on je odnjeo svoje kanistere u auto i taman kada se vraćao ja sam se zaokrenula oko drveta i naslonila bic kad evo ti njega opet pridržava bicikl kako bi ja mogla uzeti kanistere, ili je on uzeo kanistere, e nemam pojma uglavnom ja sam se ukočila, to me je stvarno iznenadilo, mislim meni uopće nije trebala pomoć to je kao da hodaš ulicom i odjednom ti se vezica na tenisicama odveže i ti kreneš da ju zavežeš no međutim netko drugi se lagano sagne i zaveže ju. A ja sam osjećala tako toplu auru dok je bio pored mene, “Aleksander dođi” njih dvoje su natočili kanistere i otišli. Navečer sam pitala mamu imali li u Drenovcima neki dečko malo drugačiji od nas po imenu Aleksander? Bio je jedan ali to nije taj.
Kako sam imala neobični ali ugodan osjećaj, ugodnu auru sam osjećala, to je ono kada je netko toliko ne iskvaren samo čista dobrota da ti jednostavno godi njegova prisutnost.
Isti osjećaj sam ponovo imala kad sam navećar s mamom razgovarala o meni kad sam bila dijete, zanimala me neka moja inteligentna gesta.
„Kad si imala 4 godine, Marijana, ti i ja smo išle u Vrbanju na rođendan njenom kumu.
Bili smo u kuhinji a u dnevnom boravku se priređivalo sve za rođendan, stol sa kolačima, rođendanskom tortom i pićem. Taj Marijanin kum obožava djecu a njemu su trenutno žena i djeca otišla u Njemačku na nekakav dulji odmor, i on je bio jako tužan, rekao je da mu nedostaju djeca,
on obožava djecu i sad mora bez njih slaviti rođendan, a ti kao da si znala zbog čega je tužan povela si ga za ruku u dnevni boravak među ostale, čovjek je rekao da ovo neće nikada u životu zaboraviti

- 02:14 - Pljuni (22) - Progutaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Od 24.IX.2005.
Free Website Counters


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hello moji dragi blog čitači, ako ne volite prazne priče kako je mami zagorio ručak, tati se pokvario motor a sestri pukao nokat nego priče malo šireg horizonta, i ako volite knjige, na pravome ste mjestu

online
...

Moji miljenici (:
Ovako ovih 10 najčešće posječujem, tj svaki put kad sjednem za komp (:
Stvarno ima nadarenih pisaca


Belma I love U (:REAL GIRL

Već sami nick govori o jednoj crazy woman (:
CRAZYCA

Moja mala Ninica ili Niksić sa podvojenim ličnostimaNIXA, NINA ili NIKOLINA

Nema posta zbog kojeg vam suza neće kanuti, ovakvo nešto još niste čitali...R E D S K I N

Mistika, Mistične stvari, ovo vam je leksikon o svemu što ima veze s mistikom (: yeahBLOODY ANGEL

Ne znam što bih rekla, pročitajte neću vas iznevjeriti s ovim linkom, Hrki čista 5-ica
HRKI

Klara moje malo sunceKLARA

Sanja, sestrična moje bivše cimericeSANJA

Punk is not Dead (:PETRA THE PUNK

Pripada u najljepše ekonomistice Zagreb (:ANA

- - - - - - - - - - - - - - - -
mok_8dr@yahoo.com
msn:m-devotion@hotmail.com
icq:247192430

- - - - - - - - - - - - - - - -