Gdje nastaje blog
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Me, me and only me

17.08.2006., četvrtak

Ahoj

Evo jednom u zivotu da objavim post iz Drenovaca.
Meni je sasvim lijepo, izuzevsi jedne sitnice ( hm, da bar) opet moram uciti i pripremati se za prijamni, jer pogadate, da, da... necu sada razvlaciti tu temu ionako ne biste vjerovali... :D
Da prebacim -
Ja stalno imam snove o avionima... bas cu bacit pogled u sanjaricu... nije da vjerujem ;) ali malo me zastrasuje... inace uvijek sanjam da avion pada ravno na mene i ne mogu mu umaknuti iako trcim, a sada zadnji san je da pada na zgradu i bas se zabija na kat na kojem sam ja... ohno i onda se vrati, (valjda se predomislio) smijehsmijehsmijeh i pretvori se u helikopter i iz helikoptera ljudi pucaju na mene, ubiti ja sam se trgnula iz sna prije sto su ispalili iz strojnica... strasno... ima neki strucnjak slucajno u prolazu da mi objasni san ;)
Voljela bih da mogu kontrolirati snove da ne sanjam gluposti, iskreno ovo pretvaranje aviona u helikopter... rolleyesnadam se da sada ne mislite o meni to sto mi prolazi glavom zujo nemojte imati krivi dojam, ali zbilja, nekada stvarno sanjam gluposti... Nadam se uh da nisu istiniti kao jedan, dobili smo predkraj novog profesora iz matematike, debel star i sjed i nedavno slucajno nadem stari dnevnik i otvorim stranicu, sanjala sam da imamo debelog, starog i sjedog profesora iz matematike, pogledam datum a ono 7 mjeseci prije.... necu vise nista u vezi toga na dodati...
Nego u zadnje vrijeme sam uzasno zaboravna. S time uzasno mislim da ta me pocinje zabrinjavati. Prvo tvrdim curi kojoj sam noc prije vratim karte da ju uopce nisam vidjela a kamoli joj sta vratila, onda na kolodvoru kad sam pratila jednu curu s kojom sam se na pripremama sprijateljila, pricala sam malo s njom i ona meni kaze da me zna odprije, ja se zagledam u nju, kad od prije, kaze ona pa bila sam u domu u 4 mjesecu sa mamom, kako ne znas, pa stobom sam se upoznala odmah cim sam dosla, prica ona meni tako o cemu smo pricale, ja ne vjerujem, i govorim joj ma ja tebe prvi put vidim u zivotu. :) oNda opet bila kod frendice na polju i pride mi jedan tip i kaze- hey macko odkud ti, ja se zazurim u njega,
-ne znam ja tebe.
-Kako ne znas, cudi se ovaj
i tak se mi zajebavamo ode ovaj, pitam ja frendicu, koje ovaj, a ona meni pa N.C. kako ne znas.....
-majo ja njega vidim prvi puta u zivotu.....
I onda sada u ovu Subotu u Soljanima u discu, isla popravit sminku i bile neke dvije plavuse, pozdravim aja cure kad jedna odgovori
-oh cao nisam te prepoznala
okrenem se ja prema njoj, pa u ogledalo, pa stanem
-se mi znamo mozda?
-pa ti si mateja iz drenovaca...
gledam ju, gledam, ma kakvi ni da me na nekoga podsjeca... cura ceka da nesto odgovorim, a ja se samo namrstim,
-mah zaboravi i podem rolleyes nemojte sada misliti o meni ono sto i ja mislim ccccrolleyes
Eto stalno upadam u situacije gdje neke "poznate ljude" nisam nikada vidjela....
Ne mogu vec biti senilna u 19,obicno su genijalci senilni u ranim godinama, ali mislim da kod mene to nije slucaj ;)
Ah joj, pozdravljam sve koje nisam dugo vremena,
Imajte razumjevanja :)
Pusa

- 01:21 - Pljuni (8) - Progutaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Od 24.IX.2005.
Free Website Counters


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hello moji dragi blog čitači, ako ne volite prazne priče kako je mami zagorio ručak, tati se pokvario motor a sestri pukao nokat nego priče malo šireg horizonta, i ako volite knjige, na pravome ste mjestu

online
...

Moji miljenici (:
Ovako ovih 10 najčešće posječujem, tj svaki put kad sjednem za komp (:
Stvarno ima nadarenih pisaca


Belma I love U (:REAL GIRL

Već sami nick govori o jednoj crazy woman (:
CRAZYCA

Moja mala Ninica ili Niksić sa podvojenim ličnostimaNIXA, NINA ili NIKOLINA

Nema posta zbog kojeg vam suza neće kanuti, ovakvo nešto još niste čitali...R E D S K I N

Mistika, Mistične stvari, ovo vam je leksikon o svemu što ima veze s mistikom (: yeahBLOODY ANGEL

Ne znam što bih rekla, pročitajte neću vas iznevjeriti s ovim linkom, Hrki čista 5-ica
HRKI

Klara moje malo sunceKLARA

Sanja, sestrična moje bivše cimericeSANJA

Punk is not Dead (:PETRA THE PUNK

Pripada u najljepše ekonomistice Zagreb (:ANA

- - - - - - - - - - - - - - - -
mok_8dr@yahoo.com
msn:m-devotion@hotmail.com
icq:247192430

- - - - - - - - - - - - - - - -