Gdje nastaje blog
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Me, me and only me

02.07.2006., nedjelja

Nije kao u srednjoj...

Kao i obično ja sve u zadnji čas.... nebi mene zvali Mok da nešto ne zabrljam smijeh i u zadnjoj sekundi pokušam izvući šta mogu... jao jaonamcor
Prijave za predispit iz jezika traju od 19. do 27. 06.
Ja to saznam 26. oko ponoći. mad
I prvo strka velika zovi mamu, zovi tatu, zeznula sam se, cmizdrim, propustila sam prijavu.
Da bi kad sam se malo smirila shvatila da se još sutra dan, 27. mogu upisati.
Lijepo ja mirne duše legnem spavati i prtobudim se oko podne.
Mislim navila sam ja uredno budilicu u pola 8, smijeh smijeh smijeh ali to je onih mojih famoznih >>>još 5 minuta<<< i tu se zeznem uvijek 5 po 5 i opet po 5 namcor i probudim se u pola 12, otrčim na telefon da nazovem informacije na faksu da vidim uopće dali se primaju prijave za predispit.
Javi mi tip da da se prima do 14 sati i da blagajna radi do 14 sati.
Pogledam, bilo oko 13
eek
I brže bolje skupim pare i u 13.35 istrčim iz doma.
Trčala sam valjda sve do samog faksa i u 13.58 uletium u faks tresući se, tražeći gdje je blagajna gdje je referada i samo nađem info - pult, i mislim kako sam spašena, tko će mi drugi pomoći ako ne ovaj ljubazni čovijek što dijeli informacije.
smijeh
Ali ne danas.
rolleyes
Dođem sva u trku - Oprostite gdje je blgajana
A tip ko da je uletila retardirana patka i ko da je to posve normalno...
-Tu ti je dolje...
Ja pogledam... dolje samo zid....????
-Oprostite možete mi reći gdje dolje?
Tip me odmjeri ko kozu i povisi ton
-Pa tu dolje, izađeš i dolje
Ja nevjerujem da takvi ljudi imaju posao...., ali pokušam po još jedan treći put, jer sam uvjerena da još postoji dobrih ljudi.
-Oprostite molim vas još jednom što vas gnjavim, ali ja u roku 30 sekundi moram naći tu blagajnu, uplatiti, predispit, naći referadu i ispuniti prijavnicu i predati je u referadu.
I to sam rekla tako da mi se glas skoro slomiorolleyes
A tip, neki hiper uzrujani i osjetljiv na živce otvori ustsa i valjda sve kalorije koje je primio u zadnjih tjedan dana, sve ih je potrošio da se izdere na mene iz petnih žila
-To je tvoj problem i skine me sa one stvari....
Joj da sam imala barem 5 minuta vremena raspitala bih se za ime i prezime...
No uglavnom prepuštena na milost i ne milost trčim tamo negdje van, odem dolje i nađem nekako tu blagajnu i sve obavim dođem ispuniti prijavnicu, ono još par sekundi do 14, još mi neki profesor viće, ajde samo požuri zakasnit ćeš, mislim toliko sam se žurila da sam ime i prezime napisala i na mjesto za ime i na mjesto za prezime, al dobro nije bitno, stigla sam sve na vrijeme, da sam stotinku sekunde kasnije, mislim da bi bilo kraj mom još ne započetom studentskom životu. rolleyes
Što s time želim reći...
Faks je katastrofa, moj prvi dojam nije ni za onaj besplatni izdatak 24 sata...
Ulaziš u prostoriju, veliku otvorenu i široku prostoriju, gdje ima mnogo, mnogo ljudi i nevjerojatno, ali nema nikakve topline, ništa.
Kad je toliko ljudi trebalo bi biti vruče, ali ne, baš nasuprot ledeno je koliko je atmosfera loša.
Užas, nešto prestrašno.
Ja znam kad idem u školu već negdje 5 minuta od škole osjećam tu toplinu, u domu isto kad uđem osjećam toplinu, kod kuće sve tople i ugodne vibracije.
Ovdje nije bilo ni jedne.
Lako je bilo u srednjoj gdje si imao razrednika koji se brinuo o tebi, ovdje nemaš nikoga, prepušten si sam sebi i svom mozgu.. ili ono ko nema u glavi ima u nogama... a i noge ti trebaju da stigneš na vrijeme...
Kad sam rješavala predispit za germanistiku, doslovce su me grčevi počeli hvatati u leđima... ukočila sam se kao kip.
Neudobno ti sjediti u onim užasno tvrdim i hladnim klupama, nemaš niti stola ni stolice, nego klupe kao u crkvama ona klecala samo što su viša.
Još ja visoka i duge noge imam nisam mogla ni uspravno sjediti nego sam više ležala nego šta sam sjedila, nisam ni ja kičmu pokupila na putu. rolleyes
Mislim biti će dobro ako upadnem.
Ako ne, vidjet ćemo šta će se ponuditi kao druga opcija...
Ništa onda, čitamo se i želim svima puno sreće na prijamnima i da se upišete na željeni faks,
sretno.
Voli vas Mok cerek

- 05:31 - Pljuni (10) - Progutaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Od 24.IX.2005.
Free Website Counters


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hello moji dragi blog čitači, ako ne volite prazne priče kako je mami zagorio ručak, tati se pokvario motor a sestri pukao nokat nego priče malo šireg horizonta, i ako volite knjige, na pravome ste mjestu

online
...

Moji miljenici (:
Ovako ovih 10 najčešće posječujem, tj svaki put kad sjednem za komp (:
Stvarno ima nadarenih pisaca


Belma I love U (:REAL GIRL

Već sami nick govori o jednoj crazy woman (:
CRAZYCA

Moja mala Ninica ili Niksić sa podvojenim ličnostimaNIXA, NINA ili NIKOLINA

Nema posta zbog kojeg vam suza neće kanuti, ovakvo nešto još niste čitali...R E D S K I N

Mistika, Mistične stvari, ovo vam je leksikon o svemu što ima veze s mistikom (: yeahBLOODY ANGEL

Ne znam što bih rekla, pročitajte neću vas iznevjeriti s ovim linkom, Hrki čista 5-ica
HRKI

Klara moje malo sunceKLARA

Sanja, sestrična moje bivše cimericeSANJA

Punk is not Dead (:PETRA THE PUNK

Pripada u najljepše ekonomistice Zagreb (:ANA

- - - - - - - - - - - - - - - -
mok_8dr@yahoo.com
msn:m-devotion@hotmail.com
icq:247192430

- - - - - - - - - - - - - - - -