veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe






O_ n_a_m_a

-Lucija, ali za prijatelje Luceyesyesyesyes
-Sara, ali za prijatelje Piromanka

-tipična živčana i nezahvalna trinaestododišnjakinjaludludludlud
-poremečena

-po horoskopu škorpionrolleyesrolleyesrolleyes
-po horoskopu jarac (što odgovara mojoj tvrdoglavoj osobnosti)

-škola joj nije baš jača strananononono
-ja ju naprosto obožavam...:(

-obožava najboljeg glumca na svijetu Seana Beanakisskisskisskiss
-Johnny Depp

-grupe:Gunsi,NIrvana,RHCP,Azra, AC DC, MCR,Ramones,Clash,HP,Him,Slikpnot,Soad
Gunsi,NIrvana,RHCP,AC DC,MCR,Ramones,Clash,Him,Green Day,Soad

-samo se jednom zaljubila u nekog normalnogcerekcerekcerekcerek
-samo idioti

-srednje visine i debeljuškasta (164, 48)nonono
-158, 39

-muči je kak će se skinut na maturalcu u badićeekeekeekeek
-nemam kompleksa, pomirila sam se sa sobom i shvatila da se nema razloga bedirat

-najslađi pjevač joj je naravno Gerard Way i Axl Roseyesyesyesyes
-Axl Rose, Kurt Cobain, Vile Valo

-film L.O.T.R može gledati bilo kada, jer je naprasto luda za njimsmijehsmijehsmijeh
-L.O.T.R., Omen 666, Doba nevinosti

-prilično društvenapartypartyparty
---------

-ponekad razdražljivanamcornamcornamcornamcor
-zamorna

-mrzi kad ne smije ići vanburninmadburninmadburninmad
-mrzi nepravdu nad životinjama i rasiste

-soba joj izgleda kao da je u nju pala bombazujozujozujozujo
-"uredna i pedantna"

-obožava svoje marte i starkedeaddeaddeaddeaddead
-nosi sve

četvrtak, 22.02.2007.

nema naslova

Danas sam cijeli dan živčana, pogotovo
nakon što me profa iz hrvatskog poslala doma!!!burninmadburninmadburninmadburninmad Mislim kaj sam ja kriva je sat tak dosadan!!!
Prvo se zderala na mene,
jer sam cijeli sat bila okrenuta u stranu i brbljala sa svima oko sebe, a još kad je vidjela da nemam ni bilježnicu......... Veli ona meni "Idi doma", ja nju gledam, kaj je ona dobro,
o ona opet "Izvoli ići doma po bilježnicu, kaj imaš sljedeći sat", Ja njioj odogovorim da poslje ovog nemam niš, a ona mene ipak stera, iako je za 10 min trebalo zvonit!!!

Images for your blog

Images for your blog



Naravni nisam išla doma po biljeznicu, neg sam ostala s dežurnima i čekat da zvoni,
pa sam onda krenula prema razredu!!!smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh Poslje škole smo nas par cura ostale i prešetavale se oko škole!!winkwink
Suta pišemo matišu!!!!nononononono
Ja nemam blagog pojma!! Ovo polugodište ocjene iz matiše su mi 5 i 2, sad mi bas treba još i kulja!!


Images for your blog

Images for your blog



| CoMmEnTaRiChI (20) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.