veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe






O_ n_a_m_a

-Lucija, ali za prijatelje Luceyesyesyesyes
-Sara, ali za prijatelje Piromanka

-tipična živčana i nezahvalna trinaestododišnjakinjaludludludlud
-poremečena

-po horoskopu škorpionrolleyesrolleyesrolleyes
-po horoskopu jarac (što odgovara mojoj tvrdoglavoj osobnosti)

-škola joj nije baš jača strananononono
-ja ju naprosto obožavam...:(

-obožava najboljeg glumca na svijetu Seana Beanakisskisskisskiss
-Johnny Depp

-grupe:Gunsi,NIrvana,RHCP,Azra, AC DC, MCR,Ramones,Clash,HP,Him,Slikpnot,Soad
Gunsi,NIrvana,RHCP,AC DC,MCR,Ramones,Clash,Him,Green Day,Soad

-samo se jednom zaljubila u nekog normalnogcerekcerekcerekcerek
-samo idioti

-srednje visine i debeljuškasta (164, 48)nonono
-158, 39

-muči je kak će se skinut na maturalcu u badićeekeekeekeek
-nemam kompleksa, pomirila sam se sa sobom i shvatila da se nema razloga bedirat

-najslađi pjevač joj je naravno Gerard Way i Axl Roseyesyesyesyes
-Axl Rose, Kurt Cobain, Vile Valo

-film L.O.T.R može gledati bilo kada, jer je naprasto luda za njimsmijehsmijehsmijeh
-L.O.T.R., Omen 666, Doba nevinosti

-prilično društvenapartypartyparty
---------

-ponekad razdražljivanamcornamcornamcornamcor
-zamorna

-mrzi kad ne smije ići vanburninmadburninmadburninmad
-mrzi nepravdu nad životinjama i rasiste

-soba joj izgleda kao da je u nju pala bombazujozujozujozujo
-"uredna i pedantna"

-obožava svoje marte i starkedeaddeaddeaddeaddead
-nosi sve

srijeda, 21.02.2007.

................

Zakaj su prekidi uvijek tak teški!!

Mislim ja se psihićki moram pripremiti da prekinem s nekim!!! Dobro, ajde nismo hodali dugo, od ponedjeljka, al ipak..........

Lik je simpatičan, sladak i sve to, ali.......... Meni se sviđa njegov naj
frend!!smijehsmijehsmijeh Evo sad se bas dopisujem sa frendicom, koja se ljuti na mene
zakaj nisam pristala hodat s tim njegovim naj frendom!! Mislilm sad sam s
čovjekom prekinula nemrem odmah prohodat s njegovim naj frendom!!ludludlud

Images for your blog

Images for your blog



Danas smo pisali kemiju!!!! Polovično sam znala!! Matišu pišemo u petak!!!
Valjda Matejevićka neće dat jako teške zadatke!!!!yesyesyes
Ovaj tjedan nema profe iz talijanskog, pa svojima sesrem da sam na talijanskom,a zapravo se zajebavamo po školi!!!yesyesyesyesyes



| CoMmEnTaRiChI (4) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.