SCRIPT LANGUAGE="JavaScript1.2">




petak, 31.03.2006.

truć bla - part xy

vrlo gorozni osjeti gluposti i ne-odustajanja miluju moja pomahnitala poravnjanja sumanutosti i pregladnjelih težnji kroz sinesteziju potreba, nesuspregnute razuzdanosti i želje za novim jačim i snažnijim. pa ipak, moja pustopoljina je samo to. usamljena i prekrivena oblačcima prašine što sa raspucale sasušene zemlje izdižu se pri dodiru mojih izmrcvarenih stopa. hićhajker, autostopiranje na ulicama bez automobila, na traljavim makadamskim puteljcima čiji šljunak uvijek tako iznova rezbari moje tabane puštajući da ostaju rumeni tragovi životne tekućine kojom natopih tla po kojima i ti gaziš... jer si jebeno frigidno sadističko biće koje zapravo uživa ma koliko se žalilo na vlastiti mazhizamm!

o da... i btw, tekst iznad nije nikome posebno upućen, samo nadahnut dok slikica ispod samo je glupost koju sam polučio za znatiželjna njuškala. dakle, uzgred rečeno budi, apsolutno sam grozan:

razgovor tek koji dan stariji od ovog posta...

kliknuti na sliku ako je želite povećati i sagledati sadržaj...


update1; 02.04.2006; u nedjeljno pola jedan:

ne znam zašto, ali stvar navedene nakon ove rečenice neodoljivo me podsjeća na temu red alerta: komanda i komandovani; C&C, jel... D:My MusicTherionTherionsecrets of the ruines13-AudioTrack 13.mp3 nadošli ste svojim zjenicama u vrlo intrigantnu asocijativnu pustoš čemera i patatike čije mlaćenje prazne slame naprosto uživa u divljinji podizanja pašine poradi zagušenja vaših misaonih kapaciteta. hc filozofija za sve amebe i slične organizme sa kojima sam prisiljen dijeliti isti zrak, isti lebensraum i isti svemir.
ja želim jedan posve lijepi i zgodni svemir, ali samo za sebe, netko drugi ga je već prisvojio i žigosao svojom glupšću. kada nekoga tako žigošete vrlo je bitno u dotičnom ili dotičnoj aktivirati membrane mazohizma kako bi osigurali toplo i udobno prijestolje na koje ćete moći zasjesti čak i dugo vremena nakon što ste otišli, a sada ste se, eto nekim čudom, odlučili vratiti. jako zgodan i vrlo zahvalan trik koji će vam omogućiti predstavljanje drugih u vrlo lošem svijetlu unatoč svom njihovom blještavilu sjaja. za preventivu možete staviti i na zjenice žigosanoga mutnu prizmu sebe samoga kako bi svijet izgledao upravo onako kako želite: iskrivljeno i nedovoljno privlačno bez vaše privole i sugestije za drugačije. stoka. svi smo mi stoka i pastiri. svatko na svoj način i u svoje vrijeme.
- 00:30 - hračni nešto: (9) - printaj, rođo! - #

<< Arhiva >>