determined dissenter

10.09.2006., nedjelja

Back to school

Vrijeme je da i ja napišem novi post. Treba meni vremena dok smislim o čemu da pišem, ali evo, bilo je i za očekivati da ću pisati o tome što ima u školi, itd.
Nastava nam ide po HNOS-u, znači, svi sjedimo u grupama. Prvo mi je to bilo glupo, ali s vremenom mi se i ne čini tako lošim jer ako tako budemo pisali testove, mislim da će naglo svi zavoljeti HNOS. yes Osim toga, ionako uvijek završim u grupi s nekom od frendica, tako da to ipak nije tako loše. Sviđa mi se gradivo iz biologije, koju inače baš i ne volim. Sve je riječ o nekim boleštinama, kao da imamo sat medicine, a meni je medicina superzanimljiva. Idući tjedan pišemo inicijalni iz matematike, a ja si moram nabaviti neki kalkulator na kojem se upisuju i zagrade, i razlomci i srodni paraziti. Kad smo prvi put učili razlomke, iz njih sam dobila 5 bez greške ( mislim da ću se time hvaliti do groba ), a sada se uvijek smotam oko njih. Katastrofa ... mad I lektiru radimo na drukčiji način. Kao i obično, za projekt s frendicama me dopala knjiga koju nikako nisam imala u planu. Prvo sam htjela da obradimo " Kod kuće je najgore ", ali su je uzeli. Ok, pomislim ja, ima ih još. Ali dok ja nagovorim frendicu da uzmemo " Dnevnik Anne Frank ", knjigu koju sam oduvijek htjela obraditi za projekt iz lektire, već i nju uzmu. Razmatrale smo i " Alkar ", ali je i to otišlo. Tako da smo na kraju dobile " Starac i more ". To mi zvuči taaako dosadno ...
čovjek kroz cijelu knjigu peca jednu ribu, a na kraju je ni ne upeca. zijev
Jučer smo ja i ono malo stvorenje bile na Jarunu. Kad smo tamo sjedile na klupi, slušale smo njen mp3 i pojačale ga do kraja ( joj, što obožavam glasno slušati glazbu ... ). Kad je na red došla pjesma " Đurđevdan " od Bijelog dugmeta, prolaznici su nas malo čudno pogledavali, ali meni je ionako svejedno što ljudi misle o glazbi koju slušam. Ali kako obožavam tu pjesmu ... cijelo jutro mi je u glavi. Kad smo se vraćale doma, naišle smo na još neke frendice iz razreda, a kad sam sjela na bicikl jedne od njih, odmah sam se ogrebla. A samo sam sjela ! blabla
Anyway, to bi bilo više - manje to ... mah
- 12:12 - Komentari (42) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Cool blogovi

Sve o meni...