determined dissenter

18.07.2006., utorak

Na bazenu

Nakon ovoliko vremena je već za očekivati da napišem novi post. Samo je pitanje o čemu ... ? Navikla sam se imati tzv. tematski blog gdje je svaki post posvećen nekom određenom sadržaju, a ne onaj tipa " što radim u svom životu " . Ali sad stvarno ne znam o čemu da pišem jer nemam nikakvih ideja. Mogla bih malo odstupiti od navike tematskog bloga, pa pisati o tome što sam npr. radila ovih dana ...
Ove subote sam npr. konačno išla na bazen, i to s onim malim stvorenjem . Prvo je nastala cijela frka oko toga jer moji nisu sigurni kako se ja snalazim na novom prostoru ( pošto sam išla na bazen prvi put nakon djetinjstva ), pa mi može pozliti ( prvi put mi je u životu od vrućine bilo muka u tramvaju i sad je vjerojatno najpametnije da više uopće ne izlazim iz kuće jer je opasno vani, može mi se svašta dogoditi ), ovo, ono ... Na kraju je s nama morala ići i moja sestra. Ako ništa drugo, to je ispalo ok jer se ona uklopi u atmosferu kao da je " jedna od nas ", pa smo se ponovno nacrtali na bazenu i dan poslije. Kad sam trebala prvi put ući u vodu, evo kako je to izgledalo, vrlo tragikomičan prizor, ustvari. Frendica je krenula prema vodi i jednostavno uskočila unutra, a kako sam ja išla za njom, pomislila sam da ću i ja skočiti, ali nisam skočila, nego sam " ušetala " unutra. Izgledala sam kao da vjerujem da mogu hodati po vodi poput Isusa. lud Osim što mi je voda ušla u sve moguće otvore na glavi, izgledala sam vrlo glupo i time sam izazvala napadaje smijeha kod frendice i sestre. Polije toga je sve bilo ok, naročito kad smo spazile hrpu zgodnih spasioca ... Svaka si je našla svog : sestra jednog koji je njoj divan i krasan, a evo kako ga ja vidim ... Osim što je prilično nizak, ima ogromna usta pa su velike šanse da pri poljupcu tvoja glava završi u njegovim ustima. smijeh Frendica je zato našla jednog slatkog : visok, crn, sa frajerskim sunčanim naočalama, preplanule puti od sunca ... Međutim, uistinu nam nije trebalo u životu čuti mu glas. Mogle smo lijepo zadržati savršenu sliku u galvi. Dovoljno je reći : Fran Fine. rofl Ok, nije zvučao baš tako, ali ima neki metalni glas, još i onako mekano govori ć ... Da ne spominjem da me frendica sad stalno tjera da ga imitiram dok govori " čekajte ". Ali mora mu se priznati da je unatoč svemu zgodan. A ja sam našla jednog plavog slatkog ... Njega neću sarkastično komentirati. cerek Ali onaj jedan slatki kojeg sam u nedjelju vidjela ... Uglavnom, cijelo je vrijeme zurio u mene i ja sam zurila u njega, a onda je prošao pokraj mene i nasmiješio mi se. A ja sam bila toliko zbunjena da nisam reagirala pa sam sa svojom inače mrkom i zlom facom sigurno izgledala kao da govorim : makni se od mene ili ću te masakrirati motornom pilom. headbang A zapravo sam mislila kako je predivan ... ! no
Danas smo ja i frendica bile sam na bazenu, a poslije je došla i moja sestra, prvenstveno zato što se nadala da će ugledati svog divnog i krasnog spasioca. On se pojavio na početku dok nje nije bilo, a zatim je nestao. Ako znate tko je inače Roque Santa Cruz, onda ćete i znati kako je izgledao jedan tip na bazenu koji mi se svidio, jedino što je on izgledao puno bolje. Roque inače nije ništa posebno, na nekim slikama ispadne ok, ali zaključak je da nije ništa posebno. Vratimo se na tipa s bazena ... on je cijelo vrijeme sjedio na svojoj ležaljci i čitao novine, a frendica je predložila da ga pitam da mi posudi novine da ih prelistam. Kad sam prolazila pokraj njegove ležaljke, znak da odustanem od toga mi je bio taj što sam na pola puta ostala bez svoje japanke. puknucu A tek kad su poslije " krupna " djeca skakala u bazen ... e, to se zove operacija Bljesak. Kad one skoče u bazen, da upotrijebim frendičinu foru, iz bazena izlete svi, uključujući i vodu.
Pa, toliko o tome.
Pozz














- 21:28 - Komentari (93) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Cool blogovi

Sve o meni...