determined dissenter

15.06.2006., četvrtak

O tekmi Hrvatske i Brazila

Konačno su počeli praznici i konačno sam se vratila... i sada sam malo živčana jer već drugi put pišem ovaj post...neki ga pišu i više puta...nekad sam se čudila kako je to moguće da im se pobriše post...sad ih razumijem i povlačim ono čuđenje...
U utorak smo u razredu,a i općenito u školi,imali na sebi crvene i bijele boje...svi oni kojima je stalo do toga da njihova država ima podršku svojih stanovnika su pratili tekmu Hrvatske i Brazila,uključujući i mene...priznajem da inače baš i ne pratim često nogomet,iako tu i tamo znam baciti oko na pokoju tekmu,ali kad su prvenstva, i Svjetska i Europska, obavezno ih pratim i trudim se pratiti što je više moguće utakmica... sjećam se kad je prije par godina bilo Europsko,pa sam si zapisivala rezultate svih utakmica i bio mi je preostao još samo rezultat one finalne,između Portugala i Grčke (navijala sam za Portugal,ali su izgubili sa 1:0,ako se dobro sjećam) ...a onda su mi bacili papir na kojem sam sve imala evidentirano...ja sam poludjela... burninmad zato se sada trudim pripaziti na ove rezultate jer znam da bih pošizila da ostanem i bez njih...
Što se tiče tekme,s obzirom na svoju kvalitetu,Brazil je mogao i bolje... po meni je od naših najbolje igrao Pršo jer se svako malo trudio zabiti gol,ali su oni imali super golmana koji je spriječio svaki Pršin pokušaj... Brazilci su se,čini mi se,svi podjednako trudili oko tekme... da je Kranjčar išao sa druge strane,možda bi čak i uspio spriječiti Kaku da zabije gol... makar smo zbog njega izgubili sa 1:0, moram reći da mi je on presladak... on nije zgodan,on je sladak! ... cerek
Nasuprot mišljenju većine,meni se onaj sudac doimao pristranim iako bi u pravilu trebao biti neutralan... od njihovih je dao samo Emersonu žuti karton,a nama ih je podijelio hrpu... Emerson me užasno iživcirao jer se stalno namjerno spoticao o naše i vukao ih za rukave... headbang dobro da se sudac uopće i sjetio dati mu žutoga...
Sve u svemu, mislim da smo igrali odlično i iako su oni pokupili bodove, zadali smo im dosta problema,što uopće nisu očekivali,a to su i sami priznali... smijeh
Jedva čekam nedjelju kad igramo protiv Japanaca...nadam se da ćemo pobijediti i njih i Australiju... hrvatska


Image Hosted by ImageShack.us
A gje ga... šta nije sjadak?














- 15:28 - Komentari (53) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Cool blogovi

Sve o meni...