Devetnica za svećenike, redovnike, redovnice (8. dan)

06.11.2009.

Klanjamo ti se, Gospodine Isuse Kriste,
ovdje i po svim tvojim crkvama
koje su po cijelome svijetu,
i blagoslivljamo te,
jer si po svome svetome križu
otkupio svijet.


Pomolimo se.
Bože, koji si nam u divnom Sakramentu ostavio
uspomenu muke svoje, daj nam, molimo te, tako
častiti sveta otajstva Tijela i Krvi tvoje, da vazda
osjećamo u sebi plod otkupljenja tvojega. Koji živiš
i vladaš u vijeke vijekova. Amen.


Sv. FRANJO ASIŠKI



Duh, ili zaručnik, odgovori: 'Zapovjedio sam ti tri stvari. Po njima mogla si raspoznati dobrog duha. Zapovjedio sam ti da častiš Boga koji te stvorio i dao ti sve što imaš.

I tvoja razložnost ti govori da ga častiš više od svih drugih stvari. Zapovjedio sam ti da očuvaš istinsku vjeru, što znači, da ništa nije bilo stvoreno bez Boga i da ništa ne može biti stvoreno bez Boga. Isto sam ti zapovjedio da težiš razumnoj uzdržljivosti u svim stvarima jer je svijet stvoren za korištenje čovjeku, da bi ga čovjek mogao koristiti za svoje potrebe. Na isti način možeš prepoznati nečisti duh preko tri stvari koje su suprotne ovima. On te navodi da tražiš vlastitu čast i budeš ponosna na stvari koje su ti date. On te navodi na to da izdaš svoju vjeru. On te navodi i na to da nečistoćom puniš svoje čitavo tijelo i sve drugo i čini da ti srce gori za tim.

Ponekad on ljude vara i pod maskom dobra. Zbog toga sam ti zapovjedio da uvijek upitaš svoju savjest i otvoriš je razboritim duhovnim savjetnicima. Zbog toga ne sumnjaj da je dobar Božji duh s tobom, vidjevši da ne žudiš ničem drugom do Bogu i da potpuno goriš njegovom ljubavlju. Ja sam jedini koji to može uraditi. Đavao ne može prići u tvoju blizinu, niti se može približiti lošim ljudima ukoliko ja to ne dozvolim zbog njihovih grijeha ili zbog neke tajne odluke koja mi je poznata. Jer i njega sam ja stvorio, kao i sve drugo, i stvorio sam ga dobrog iako je postao zao kroz vlastitu opakost. Gospodar sam nad njime. Zbog toga me lažno optužuju oni koji kažu da su ludi i obuzeti đavolom oni koji me služe s velikom odanošću.

Sv. Brigita Švedska, Objave



MOLITVA ZA CRKVU
Molimo za svetu Crkvu Božju, da se Bog i Gospodin naš udostoji njoj mir udijeliti, ujediniti je i širiti po cijelom krugu zemaljskom, i da nam dade da provodeći spokojan i miran život slavimo svemogućega Boga Oca.

Pomolimo se: Svemogući vječni Bože, koji si u Kristu objavio svoju slavu svim narodima, čuvaj djela svoga milosrđa da Crkva tvoja po svem svijetu raširena ustraje postojanom vjerom u ispovijedanju tvoga imena. Po Kristu Gospodinu našem. Amen.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.