u vjetar sam pričo

petak, 02.02.2007.

Evo još jedne opaske (kad već pišem)
Kaj taj globalizam zapravo donosi ovom svijetu??? Struju u svaki kraj svijeta, internet, mobilnu telefonsku mrežu, hranu svugdje na planetu. Ja kad pogledam kam to vodi vidim na kraju neku šablonu po kojoj buju svi živjeli, svi na isti naćin s istim potrebama, zadovoljstvima i vrijednostima životnim. ?????? Zašto to? Taj globalizam-kapitalizam kak da got se to zove djeluje na ljudski moral i svijest pogotovo u većim gradovima da ljudi žive za sniženja da si KUPE, KUPE I JOŠ TOGA KUPE. Pa dobro kam to vodi?? Dođeš si u dućan neke kupit kaj je na akciji (naravno ako ga još ima jer neki čekaju da se dućan otvori da što prije KUPE proizvod za povoljnu cijenu) a kad ono ima još jedan proizvod koji je jeftiniji npr. 200 kn, uzmeš ga s police i staviš u košaricu kad odjednom doleti neka žena vičući za tobom TO JE MOJE, JA SAM SI TO REZERVIRALA !!! Išla sam po nekog ko radi u dućanu da mi stavi proizvod u košaricu jer ja sam slaba da ga podignem!!! Pa strašno. Pa kaj nije mogla nekog zamolit od ljudi koji prolaze da joj pomognu???? Pa kaj će se ljudi uskoro ubijat zbog nekog smeća koje je na sniženju (inaće dođe 20% cijene za koju se prodaje na sniženju) ??? Pa ak je tak, ak niš drugo barem ne će biti gužva u busu i tramvaju ako će biti tolko ubojstava !!?? Ja ne znam di su nestala ta vremena kad su ljudi živjeli složnije i nisu jedva čekali da si neke KUPE, već su uživali u životu(kolko-tolko) i imali su neke vrijednosti u životu koje dolaze prije KUPOVINE. Di su ta vremena ???? Ne sijećam se da su se ljudi prije ubijali zbog PARKIRNOG MJESTA il zbog neke manje svađe. ODAKLE TA ŽIVČANOĆA U LJUDIMA I ODAKLE TOLIKA MRŽNJA ???? ĆEMU TO SVE ???? kad će se situacija popraviti ako je to moguće?

<< Arhiva >>