You're living like a disaster.

Ključna riječ: pretenciozno.



I don't care if it hurts.
I wanna have control.
I want a perfect body.
I want a perfect soul.




You're so fucking special.
I wish I was special.





credits
Design:murderscene
Help:xoxo
Leave our excellent souls. Everything goes.
subota, 12.02.2011.

Stvar je u tome što sam se uvijek vidjela superiornom u odnosu na druge. Koliko god kompleksa imala, uvijek sam se smatrala boljom. Ne toliko fizički koliko intelektualno. Ne krivim sebe zbog toga. Društvo me stvorilo takvom. Ja sam ona od koje se uvijek očekivalo više, i koja je ta očekivanja redovito opravdavala postavljajući tako samoj sebi sve više kriterije, sve više standarde, pomičući letvicu svaki put još jedan centimetar prema gore. Sada sam na faksu koji sam oduvijek željela upisati, u kojem se savršeno pronalazim. I opet, očekivanja su prevelika. Svi mi to daju do znanja. Teško je nositi se s tim.

U ponedjeljak je zadnji ispit koji trebam položiti na ovom roku. Znam da neću uspjeti. Nisam se dovoljno trudila. Iza mene je tjedan plakanja nad samom sobom, emocionalnog prežderavanja što je rezultiralo sa 3 kilograma više (divno, opet sam na početku) i nerada, baš onda kada sam trebala najviše stisnuti.

Moj prvi pad je blizu. Moje prvo neispunjavanje očekivanja. Zanima me kakva će biti psihička reakcija. Hoće li se očekivanja drugih smanjiti ili će me gledati kao promašaj? Hoće li to biti lapsus ili kardinalna? Kako ću samu sebe gledati kada shvatim da postoje ljudi uspješniji od mene? Uskoro ću saznati.



Dandy loves you.

| 19:01 | Komentari (5) | On/Off | Print | # |