You're living like a disaster.

Ključna riječ: pretenciozno.



I don't care if it hurts.
I wanna have control.
I want a perfect body.
I want a perfect soul.




You're so fucking special.
I wish I was special.





credits
Design:murderscene
Help:xoxo
Body parts don't fit.
subota, 18.12.2010.

Bilo bi tako lijepo kad bi mogla biti sama. Onako, baš sama. Samostalna. Kad ti ne bi bio potreban nitko da drži sve tvoje disfunkcionalne dijelove na okupu. Kad ti ne bi trebala niti jedna jebena osoba. Ali treba ti. Ne možeš sama. Ne možeš bez njega bez obzira koliko se opireš tome. Koliko god se opireš ideji da si s vremenom postala ovisna o njemu, o njegovim riječima, zagrljajima, pogledima... Zvuči tako prokleto patetično. Dokaz da nisi ništa drugo nego jebeni mali čovjek, koliko god se trudila stajati iznad te ponižavajuće titule.

Pokušala sam bez. Pokušala sam sama. Rezulatat svega su bile više nego inače natečene oči pune ispucalih kapilara i petnaest svježih ožiljaka. Back to my old self. Zaboravila sam koliko mi olakšanje može priuštiti fizička bol. Zadovoljstvo, štoviše. Mogućnost da zaboravim na sve dok gledam bistru crvenu krv kako prodire na površinu, skuplja se u kutovima i na koncu curi niz podlakticu.

Izdržala sam nepuna tri dana prije nego sam se tupa i bolna vratila njemu. Nije mu dugo trebalo da shvati na čemu sam opet. Bez ijedne optužujuće riječi primio me nazad i krenuo u ponovno sastavljanje Rubikove kocke. Ni sama ne znam čime sam ga zaslužila, ali znam da se ne bih trebala odricati jedne pozitivne stvari samo zato što mislim da će tako biti bolje. Protekli tjedan je dokaz da neće. Bez njega ne mogu funkcionirati.

Jednom davno sam rekla da me je on spasio. Lagala sam. Proces spašavanja je još uvijek u tijeku. Ne mogu si vjerovati kad on nije tu. On je razlog zbog kojeg ne tonem u potpuno samouništenje. On me kontrolira. Ne mogu i ne želim ga se odreći.



Dandy loves you.

| 13:20 | Komentari (6) | On/Off | Print | # |