Sanjam





Poznaješ li onaj trenutak kad zabljesne te miris nečije kose..poznaješ li iskrice u pogledu koji se raduje što te vidi..znaš li kako je kad te dotakne misao koju slijedi dah..dodir povjetarca s usana..znaš li kako je zavući prste u nečiju kosu i uživati u dodiru mekoće..tako je divno dotaknuti nečiju dušu..izmamiti osmijeh poljskim cvijetom..pokazati da ti je stalo tako što dodirneš ruku, poljubiš dlan..osjetiš li ponekad kako je divno što voliš..cijeniš li dodir usana na vratu i siguran zagrljaj..zagrljaj u kojem umrijeti možeš bez razmišljanja..jer imaš sve što ti je potrebno..znaš li kako je predati nekome srce..bez rezerve..iskreno i bezuvijetno..samo zato što voliš..ponekad je teško biti nježan u svijetu grubih..biti kavalir u svijetu macho muškaraca..jeftinih žena..ali još postoje ljudi kojima poljupci nisu roba, a vođenje ljubavi nije sport..još postoje ljudi kojima je pripadanje nekome čin ljubavi..poljubac znak bliskosti..još postoje ljudi koji osjećaju važnost trenutka svile što klizi niz kožu i otkriva..ljudi kojima je važno ono unutra prije onog vani..ljudi koji vole zbog onoga što jesi, ne zbog onoga što bi mogao biti..i iako je ovo svijet materijalizna iz kojeg su snovi iščupani, ti i ja znamo da postoji livada s cvijećem gdje proljeće nikad ne prestaje..znamo da postojimo mi..a to je mnogo..jer jedan osmijeh može pokrenuti lavinu..i ljubav je moguća..samo treba vjerovati..ja vjerujem, a ti?


******************


Sanjam
zlatnu kosu ljetnog sunca
i tople korake u mekoj travi
zaigran vjetar u lepršavoj hajini
i nježne prste u zapletenoj kosi
plavetnilo neba i mora kad se spoje
jedinstvo krila ptice i vjetra
sklopljene oči i dodir trenutka
na kapcima toplinu usana
savršen sneni jutarnji osmijeh
otisak kose na jastuku i
miris vruće kave sa stola
okus noći na usnama
sanjam


26.02.2008. u 12:33 | K | 18 | P | # | ^


Ples




Dah u kosi
koraci po podu
kao po oblaku
isprepleteni prsti
u ritmu vrele noći
glazba u kostima
ritam u bokovima
kap znoja među grudima
ruka na leđima
ništa osim pokreta
sloboda uma
bogatstvo osjeta
ritam
pokret
pogled
musica...


/pleše mi se/ :)


20.02.2008. u 23:56 | K | 12 | P | # | ^


Valentinovo






Kapljica tuge niz obraz je kliznula
Samoća polako pod skute se uvukla
Ljubav
Nedostaje mi ljubav

Bijeli miris cvijeta um je dotaknuo
Hladni šapat vjetra uz vrat se privio
Nježnost
Za nježnošću žudim

Otkucaji tiho su tekli
Nadimale se grudi mimo volje
Mir
Samo kap mira trebam

Meki dodir jagodica u prazno pušten
Žeđ usana neutažena
Pripadanje
Samo malo pripadanja

Poput prosjačkih ispruženi dlanovi
U kapi na usnama pjesma
Praznina
U praznini utapam se


14.02.2008. u 20:11 | K | 11 | P | # | ^


Treptaj nedohvata..




Neznani stranče
što kročit ćeš jednom u život moj
što zasjat ćeš poput bljeska na nebu tamnom
kakve će ti oči biti
koje ćeš kamenje nosit
koliko meke bit će ti ruke?
Hoćeš li znati dodirnut me nježno
pogledom milovat kose
i usnama stihove pisat
hoćeš li moći u let se sa mnom vinut
(sve do zvijezda)
i nikad na tlo ne past?
Hoće li ruke naše, Budućnosti moja,
kao kalup i odljev jedna u drugu leć
hoće li tijela, hoće li duše, pogledi hoće li naši
preko svih ponora zajedno znati prijeć?
Hoću li znati snove milovat tvoje
u mekim jutrima svile
hoću li ti nosit terete ko svoje
bez suza, bez tuge, lako poput vile?
Čuvaj me, Čovječe, što taknut srce ćeš moje
jer sama čuvati se ne znam
širom otvorene ruke bit će moje
ne daj me zvijerima u bezdan.
Ne daj vjetrima da me slome
ne daj virovima moje da odnesu kose
jer snažno bit ćeš u srcu mome
(snažno bit ću u srcu tvome)
i sve rijeke tada mogu da nas nose.
(Jednom
ako pronađem te
ako pronađeš me..)


08.02.2008. u 21:44 | K | 20 | P | # | ^


Trenutak prije






Kao na staroj slici
naslikani prozori jutarnji
i stotine golubova u letu jednakom
dok pitam se
koliko nedostajanje najviše boljeti može
a sjećanja rane liječiti
i koliki su vlakovi prošli
dok tren u vječnosti zadržati pokušavam
zarobljen među vrelim stegnima
u tihim otkucajima
dok tvoje mi usne kidaju kožu
a prsti pale pramenove kose
i suze u oči padaju
jer volim do odlaska i povratka boli
pa pomislim kako sunce bez oblaka
samo drugima sja
i boli izdaja prijatelja
i boli daljina zagrljaja
i boli vječnost bez tebe provedena

Dok Sljeme pod kapom oblaka sniva
a ja budim se uz zvona crkvena
na od tople tuge jastucima
i hodam u rijeci lica bez osmijeha
pa i moje takvo postaje
jer život ponekad preteško donese kamenje
na kuteve usana stavi utege

Mislima dotičeš mi jagodice
i usnama suze sakupljaš
voliš me
ljubavlju čuvaš me
a sačuvati nitko me ne može
od mene same
jer sama najviše bolim se
rane zadajem
noktima kopam uplakano lice
ne znam drugačije
jer samo ljubav ponekad dovoljna nije...


02.02.2008. u 12:33 | K | 5 | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



O meni...


Moji prsti vole letjeti po papiru..
običnom bijelom ili virtualnom svejedno je
moje se misli najbolje napisane oblikuju..
srce tako otvoreno je
lutanja smisao napisana dobivanju
svari jasnijima čine se..
Htjedoh reći tko sam..
Žena koja uči, hoda, gubi se i nalazi,
uživa u tišini i listovima požutjelim od čitanja..
Žena sa tajnama, strahovima, ranama, bolima,
pustinjama i oazama..
Žena otvorena srca,
spremna voljeti,
spremna davati,
naučena gubiti i boriti se
opstati,
podići jedra brodu života
uvesti ga u odmorište i krenuti dalje..
ponekad umorna od borbe
uvijek s tračkom nade
uvijek spremna za sljedeći korak...
Žena koja je pronašla ispunjenje i smisao..
Sasvim obična
i sasvim posebna
kao svatko od vas..
Voljena, sretna,
žena koju već znate...
i koja vas beskrajno voli...
Vaša Desertrose...

za one koji žele zagrebati ispod površine..

icq:211-953-102
mail: ndesertrose@gmail.com
msn: lutalica238@hotmail.com

Dragim gostima...


Ako tvome licu podarim jedan osmijeh
ako u tvoje oko prospem malo vilinske prašine radosti
ako tvoje srce jednom navedem na razmišljanje
ako te nagovorim da počneš paziti na sitnice
ako budeš samo malo viiše cijenio život
uspjela sam..

Oni koji uvukli su se pod kožu...


Moja Ljubav..kombinacija borbenosti i nježnosti..savršena kombinacija..predivan muškarac.. :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Najdraža Ruskinja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Predivna Obitelj čija sam ponosna prijateljica

Osmijeh, izravnost i srce predivnog Nizozemca me uvijek oduševe

E, baš se uvukla pod kožu.. :) Žena koja tako divno slika riječima

Divna, nježna Pjesnikinja

On definitivno zna s riječima..i moram posjetit Karlovac..

Taman je pronašla ponovno i Ona ode.. :( a baš je divna pjesnikinja..

Još da malo češće piše, bilo bi super..Blog koji vrijedi čitati..