desertrose

utorak, 10.01.2006.

Eto mene s rucka, o Boze... ali to je druga prica koja ce doci kasnije... Naime, pri samom spomenu Alzir i Sahara, svi me pitaju a joooj, kako mozes, je li tamo sigurno ili nije, i sta ti ja znam... Pa, mogu reci da sam ugodno iznenadjen... Situacija je jako dobra, sigurnost je na razini, iako ne razumijem ni rijeci arapskoga, a ni francuskoga koji im je tu drugi jezik... Alzir je naime, milijun i po godina bio francuska kolonija... Stanovnistvo je muslimansko, i to oni 'cistokrvni' muslimani, koji drze do vjere vise nego do icega drugoga, i miroljubivi su. Svaki dan cujem jdno tisucu 'Salaam Alekum' pozdrava sto bi prevedeno znacila 'mir s tobom'... a reko, doooobrooo... I malo su mi cudni ti njihovi obicaji... Na primjer prije jedno dva mjeseca im je bio onaj sveti mjesec Ramadan (Ramazan po naski), gdje od izlaska do zalaska sunca ne smiju nista ni piti ni jesti... Pa sve bi to i bilo u redu da nije dnevna vrucina 50C u hladu... E, reko svasta.... Ali njihova posla... Sto se hrane tice, svinjetina je Big NO NO!!! pa se zati jede the next best thing: Lamb, iliti Janjetina... Mmmmmmm, ajde bar nesto... I tako prolazili su mi dani, malo se radi malo se radi jos vise... Uglavnom, u bazi ima puno ljudi iz cijeloga svijeta, a pretezno Britanci i Ameri... Inace baza je radjena po americkom sistemu (jer naposlijetku i firma je americanska), pa si tamo kao u U.S. cak ni koncentracija muslimana nije veca... Sto me podsjeca na dane kada sam radio u upstate NY, gdje se od onih ultraorhtodoxnih zidova pravi amerikanac nije mogao svijecom naci... No da ne skrecem s teme... Sve sto im tu u bazi treba nemaju sanse naci u alziru, osim najosnovnijih potrepstina, pa sve avionima furaju iz Houstona, gdje im je baza, pa sam se tako cudio sto su doslovce i olofke i office supplies slali overseas... avionom...

E a sad moram ici raditi pa nastavak slijedi....

- 14:50 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Bude biti receno

Linkovi