periferijska magla

četvrtak, 01.12.2005.









Imam novi post.







nAKNADNO, Subota popodne, naši vode dva nula u setovima


Prije par dana je izašao novi album skupine „Let 3“. Danas nastupaju u SKUC-u. Ovaj post je aludirao na njihov album “Nečuveno“ koji je izašao u drugoj polovici devedesetih. Tada sam išao u srednju školu. Išao sam u F razred. Jedan učenik iz E razreda( s njima smo djelili dvoranu na tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi), je taj album kupio. U slačionici nam je ljut prepričavao:
“Došel sam mado i stavim ja cd u liniju, čekam, i ono niš. Muk. Prvo sam mislil da je nekakvo oštečenje na disku. I onda malo uzmem omot i skužim.“ Skužio je da su mu za 80tak kuna prodali prazan compact disk. Ni danas ne znam da li ga je mogao iskoristiti da na njega snimi nešto ili je bio ispunjen, tišinom tako da se na njega nije moglo ništa snimit.
Psovke neću citirati. Neki su ga zafrkavali da im sprži cd, a ja sam ga samo pitao jel mi može presnimiti cd na kazetu. Onda još nisam imao cd player. Od tada smo ga zvali Prlja. Nije volio taj nadimak.
Za promotivnu kampanju ovog posta sam osnovao marketinšku agenciju. Denzil universal. Prestala je postojati. Nije donijela profit. Mislim, novčani.



Sve teme sam iscrpio. Bile su pripremane godinama. Više neću pisati. Ali citirati ću svoju kolegicu po blogu, napalmicu: “Što ne znači da neću s vama opčiti na vašim blogovima.“
A možda i nešto napišem ako dobijem inspiraciju. Za sad je nemam.

Pozdrav


ps ajd odite dolje na moj prvi post. pa napišite dal kužite koga smo mi to predložili da odigra Leona u Glembajevima. pokušao je samo jedan, ali on je zalutao s tribine..
- 01:23 - Komentari (90) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>