periferijska magla

nedjelja, 27.11.2005.

Božić dolazi

Na glavnom zagrebačkom trgu danas su postavili sedamnaest matara visoku, tri tone tešku, podsusedsku smreku. Ulice po cijelom gradu već su okićene, kao i “svaki malo bolji dučan“( citat iz onih glupih reklama za glazbene albume). I prvi snijeg se spustio i to prije Sv. Kate. Dolaze nam predblagdanski dani, svake godine sve ranije, u kojima će nam raznorazni trgovci poručivati: dođite, kupite, potrošite.
Uskoro će poćeti i Božićne pjesme na svim radiopostajama, koje se vade iz ladica gdje su mirovale jedanaest mjeseci. Svake godine isti hitovi, uz poneki novi prigodni. Svaka estradna zvijezda koja imalo drži do sebe već ima snimljeni album obrada Božićnih pjesama. Pa tako i ja na Badnju većer, vješajući kuglice na netom kupljeni bor, po koji uvijek idem 24tog kasno popodne zato što onda prodavaći već spuste cijene, stavim u kasetofon “Obiteljski Božić“ Ivice Šerfezija. I tako iz godine u godinu, uvijek isti scenarij. Koji eklatantni primjer malograđanštine.

Prije godinu dana , uoći samog Božića, jedan od najboljih prijatelja se ženio. Čovjek je tada imao puna 23. ljeta. Osjećam potrebu naglasiti da je nevjesta tada bila u jednini. Što sada više nije slučaj i svakog bi dana trebali po prvi puta postati roditelji. Živio legendo, ti i tvoja obitelj.
I tak, mi na svadbi i to najboljoj svadbi kojoj sam prisustvovao u životu. Od stotinjak svatova, više od polovice je bilo mladih ljudi. Uz dobar bend, nije moglo loše ispast. I kad bi bend imao zasluženu pauzu, vrtila bi se večinom jedna te ista pjesma, koju je donio jedan frend. Naravno uz kolutanje očiju roditelja, rodbine i ostalih starijih uzvanika. Ali nisu nam niš mogli, kad nas je bilo više. I onda me još frend koji ju je donio vozi doma i naravno u autu je bila na repeat. Tog dana sam je prvi puta ćuo, i to vjerovali vi meni ili ne ali najmanje pedeset puta, i od tog dana je znam napamet. Ne da ga nisam pitao da je presnimim, nego kad bi je poslije ćuo na radiju,, mijenjao bi automatski frekvenciju.
Neki dan sam je nakon dugo vremena ponovno ćuo u phone boxu(emisija na radiju). I upišem ja u gogle par stihova i nađem brzo gdje se može skinuti. Kupio sam kompjuter prije mjesec dana i još se uhodavam, ali ovo je stvarno lako za skinut. Okej, odmah sam s kompom uzeo i priključak za šatro 1 kunu od našeg monopolista, ali nadam se da se i s carnetom može brzo skinut.

Izvode je Diletanti, a možete je naći ovdje. Slobodno recite da sam passe i da ste je već svi ćuli.


ps ako niste skužili pjesma je ljubavna.



- 00:48 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>