Ehej...:P

Image Hosted by ImageShack.us

ehej...evo pišem i ja post...
škola je počela.... ne znam jesam li happy ili sam žalosna...
xD
možda prije ovo drugo al ae....
škola je dobro počela....uihihi... kako su bili radovi u školi, prvi tjedan dana smo imali u 2 smjene- 1. i 2. razred u 8h-10h, a 3. i 4. razred od 10h-12h....
hehe
bilo je super.... a sad... sad je počelo sve po 7 natrag....:((
dobili smo novi predmet-psihologiju... profesorica je ok=)
razrednik je na bolovanju>(prof. iz matematike) te smo dobili zamjenu i za matematiku i za razredništvo.... XD
za matematiku smo dobili profesoricu za koju su svi govorili da nije dobra, da je stroga ovo ono....a zasad mi se čini ok...vidjet ćemo...=)
hm.... za razredništvo smo dobili profesoricu iz kemije...=D zakon žena...:))
kaj ima još...hh
aha.... dobili smo prvašiće...heheh... koja smijačina...xD
dođu nas pitat gdje je zbornica,a mi im pokažemo sasvim suprotno..wee...;P
a kako su maćiiiii....xD čak smo i mi bili veći...;p
za ovu temu me još na msnu priupitajte....:'(.... :'( nije fer...eheh
da ne bi rekli da vam se nikad ne javljam...:P
iz informatike smo se podijelili na drugi način.... bolje ovako...hehe
prve je godine bilo prvih 10 u prvu grupu drugih 11 u drugu....
ove je godine tko želi u prvu, tko želi u drugu.... i kako je ispalo?:D
štreberi su otišli svi u prvu grupu=D a mi ekipa-bađe smo otišli u drugu...=D
i takoc.... imali ravnateljicu i još jednu gđu. iz ministarstva na nastavi iz geografije, i baš taj sat ja i magy kasnimo na sat.... heh al je prof. bila dobra...lol dječice...XD nikad nam tako ni govorila...al ae...:P
još novog? registrirala sam se na facebook...xD ajme kako je jedan tip zgodan iz finske.... inače ne dajem nepoznate ljude, ali ovooog.... mhm...=D
i tako....
btw, ne znam dali da ove godine idem na prvu pomoć ili u dramskucry
na prvu pomoć već idem 2 god. i ova bi mi bila treća, a na dramskoj sam bila prošle.... situejšn je ovakva, iz prve pomoći ne možemo opet sve cure bit u istoj ekipi moramo imat nove članove...-_-' a iz dramske smo prošle god bili predloženi za državno, pa ako ove god isto budemo onda ćemo i ić na državno.... iz prve pomoći sam već bila na državnom.... eh.... kaj da odlučim?!? :'( ne mogu ić na oba jer bi mi bila velika obaveza, a i dalje sam od grada-5km pa bi me morali vozit stalno....:(((
eh...
ja se raspisala...xD čini se samo da mijeju zanima...hh
pa sam zato i napisala=) puffekkiss
možda ne pišem baš posteve, ali odgovaram na vaše...=) kad stignem bar...:)
to bu bilo to...=) čujemo se....
pozz=)

Image Hosted by ImageShack.us
Ostavi komentar (56) · Isprintaj · #