<3 Design <3

četvrtak, 16.07.2009.




8.
In my dreams, I'm princess
::Download:: Preview



7.
Star = D
::Download:: Preview



6.
Ashley Tisdale
::Download:: Preview



5.
Oh...
ovaj dizajn ima 2 BOXA!
::Download:: Preview



4.
Green Eye's
::Download:: Preview



3.
Sweet Dreams
::Download:: Preview



2.
Natural Beauty
::Download:: Preview



1.
Gray Woman
::Download::Preview




22:46 - Komentiraj ( 93 ) Print - On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Hate me , click here . (:
designer. basecodes. xo.
SpeciaL [dz.]

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Demi.The music freak..

  • About The Girl.
    Zove se Demi.
    Doma u sobi ima malo veci music studio.
    Spičena je.
    Ovisnica o muziki.
    Zaljubljena u mjuzu.
    Doma ima preko 148 skinutih albuma.
    Bavi se kodiranje i predlošcima oko 1 godinu.
    Nije zahtjevna.
    Voli sve. I njega.
    Željna samo njegovog zagrljaja <3
    Photoshop Master.
    Sretno zaljubljena


  • Pravila.

  • Par pravila
    Kosturi na blogu su moji, ili sa blogskina, pa ako želite kostur, slobodno se poslužite, ali uz credits i link do moga bloga.

    Što se tiče krađe, nemojte krast, al znam da ce biti onih željni pažnje, pa ja vam ionako ne mogu to zabraniti. Ali ukoliko kradete od mene, dakle znaci da sam cool? :D

    Nije važno javite li mi dali ste uzeli predložak ili ne, nema potrebe za to. Slobodno se poslužite.

    Narudžbe ne prihvačam, jer jednostavno nemam vremena za to, i neda mi se jednostavno :D. Nije radi toga što cete ga vi promjeniti odmah, nego sam malo prelijena xD

    Prijedloge prihvačam.

  • Linkovlje ^^.

  • Anna Mortis
    Abbey Dawn ART
    andz

    Bitch Design

    Cure iz studenskog Dizajn

    Dark Angel Design

    Flekii Dz <3

    Happy Girl Design

    Malla Zvjezdica Tea Dizajnira
    Designs on my way

    Photo Girl Designes

    Punk dZ ^^

    RawwR D3sign
    Roses Designe
    R0yal Design

    Skater Girl Design
    Stars D3sign
    Stuff By GnR Girl
    Special Design <3

    TN Dz
    Tiny Spooky Creature

    Zeko Dizajn
    Thanks:

    DeviantART Flickr Photobucket MediaFire DaFont Forum.hr Blog.hr Dolover Blogskins MSN.com Duck HTML puding Gmail Google Photoshop CS2 Photofiltre Photoscape Torrent Mininova Isohunt Ares Ultra The Pirate Bay

  • Other.



  • Email:
    sexy.sugar.babe@windowslive.com