život je kako kada

< srpanj, 2017 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

11.07.2017., utorak

Nekoliko metara do katastrofe

Kratko uz nekoliko fotografija o:


uvijek informacije



za one koji ne skidaju sa wikipedie o

Malan Head

je najsjevernija točka Republike Irske.



Osim promatranja ptica



i obilaska klifofa



te fascinantnog pogleda na nazubljenu obalu



o koju udaraju snažni valovi



nema se nešto posebno reći osim da se
na samom vrhu nalazi meteorološka stanica koja daje izvještaje za pomorce.

Poluruševan Banbas Crown toranj



je služio u vrijeme rata, a ime je dobio po mitskoj kraljici Irske, Banba.
Meni će ostati do kraja života u sjećanju jer sam bila vrlo blizu ako ne stradati, onda polomiti se. Sve su te Irske planine ili kamen koji je mokar i po kojem se skližete ili obrasli mahovinom i travom iz koje se cijedi voda i koja je jednako skliska. U jednom trenutku kod prijelaza s jedne uzvisine na drugu tenisice su se odklizale po travi, a moja malenkost (koja i nije baš mala) klizila je prema vrlo nezgodnoj dubini i tom neprijateljskom kamenu. Uspjela sam se ukopati i polako izvući nazad. Trebalo mi je vremena da mi srce prestane nabijati i da se tlak smiri. Nakon toga sam odustala od uspona do meteorološke stanice i Paklene jame. Ta dubina definitivno nije za mene. Trebala mi je ozbiljna žestica. Na sreću u autu sam imala rezervne hlače……


ostalo kasnije i nemoj da vam kaj god pada na pamet.
- 18:02 - Komentari (17) - Isprintaj - #