život je kako kada

< srpanj, 2017 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

01.07.2017., subota

Ja ne volim pješčane plaže

Plaža na obali Atlanitka na zapadu Irske.
Mjesto je:
Ballybunion ili Ballybunnion (Irski: Baile an Bhuinneánaigh) ( što druga riječ u nazivu na irskom ima veze sa engleskim preimenovanjem - ništa), je obalno gradsko i primorsko odmaralište u županiji Kerry u Irskoj, 15 km od grada Listowela. U blizini grada nalaze se ruševine dvorca, iako je ostao samo jedan zid te dva golf igrališta, posebno poznati Ballybunion Golf klub, gdje je i Bill Clinton u posjeti igrao golf.

Ljeti, Ballybunion privlači mnoge obitelji i mlade ljude da uživaju u pješčanoj plaži, toplim atlantskim vodama i pubovima uz glavnu ulicu. U blizini klifovi nude izvrsne prizore. Ponekad se na oceanu mogu vidjeti dupini. Plaže u blizini Ballybuniona su popularne za surfanje zbog visokih valova. O ovom gradiću znam iz prve ruke dosta, no za blog je ovo dovoljno. I još poneko viđenje kroz objektiv:



takozvana ženska plaža, vjerujem Ana da ti se dopada, meni ne. Sa druge strane je tzv muška nije mi se išlo na drugu stranu, a nije mi se tražilo stare fotke, jednom drugi put.



valovi obično ovako udaraju u klifove



surferi uživaju



samo djelić tvrđave-dvorca kojeg stalno obnavljaju



na drugoj strani Atlantika je Kanada, Amerika



ljeto je kao što se vidi toplo i lijepo, ali ne opako vruće



što svako irsko mjesto MORA imati????



i to, i to, cvijeće posvuda, ovakvo ili onakvo

Ostalo u idućem postu da se ne bi previše umorili.
- 18:31 - Komentari (26) - Isprintaj - #