život je kako kada

< svibanj, 2017 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

25.05.2017., četvrtak

Između nas

RAZLIKA

Između nas tako je mala razlika,
A opet nepremostiva zbilja.
Oni su sposobni krasti bez bojazni,
Bez osjećaja krivnje.
Pa iako znaju da moral postoji,
Ali za nas koji savjest njegujemo.
Između nas tako je mala razlika
Izgledom vanjskim što se vidi.
Oni su drukčiji kažu snalažljiviji,
Spremni u laž se obući zbog moći,
Zbog judinih škuda, vila i glisera
Koji ubijaju nevine i
Grade dvorce iz snova s rukama
U našim džepovima.
Između nas tako je mala razlika
I mogli bismo biti isti
Na njihovom mjestu, možda,
Ali nismo i nećemo biti
Ako savjest sačuvamo čistu.
Između nas ipak nije tako mala
Razlika.

25.05.2017.





- 11:07 - Komentari (16) - Isprintaj - #