život je kako kada

< ožujak, 2017 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

11.03.2017., subota

Obavezan smjer



Podigneš pogled prema nebeskim visinama, zahvalno jer blagodat nebeskih suza klizi ti niz lice. Oprat će sve što ti čelo pokušava sakriti iza dubokih bora. Možda, možda, nadaš se iako sasvim svjesno znaš da nije moguće i zato otvaraš kišobran, skrivaš se i od pogleda znatiželjnih i od sebe samog. Suza ili ipak kišna kap zaostala je na obrazu i hladi, i blaži, i misliš dobro je. Ulica je pusta i kao da si ušetao u neki začarani grad, neko mjesto gdje ne postoji sjećanje, gdje nitko nikoga ne traži, ne očekuje. Grad u kojem ti je dozvoljeno biti izgubljen, onakav kakav želiš biti bez prisile na mijenjanje po tuđim procjenama. Obavezan ti je smjer samo ako dozvoliš da te na njega prisile. Nedaj se. Ispod kišobrana nitko te ne može vidjeti. Podigneš pogled prema nebeskim visinama, uskoro će prestati kišiti.
- 12:31 - Komentari (11) - Isprintaj - #